Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebová Šafaříková, Jitka
dc.contributor.authorLapšanská, Lenka
dc.date.accessioned2022-03-08T13:58:05Z
dc.date.available2022-03-08T13:58:05Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38101
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami, které střední školy realizují s cílem úspěšného náboru žáků do prvních ročníků. Práce nastiňuje, že v dnešní době konkurence mezi školami a nízké porodnosti se již nestačí spolehnout na tradiční prvky náboru žáků, ale je na místě hledat rozmanité způsoby propagace, které zdaleka přesahují základní aktivity typu dní otevřených dveří, náborových aktivit v devátém ročníku na základních školách nebo prezentace školy na veletrzích. Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity vybraných středních škol, a to zejména ve vztahu k budoucím uchazečům. Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky marketingu a vymezuje základní pojmy z oblasti propagace a strategie školy. Dále osvětluje jednotlivé marketingové činnosti, které jsou pro školu efektivní a věnuje se i oblasti náboru žáků. Stěžejní je empirická část, která realizací kvantitativního výzkumu s využitím techniky dotazníkového šetření analyzuje jednotlivé marketingové aktivity, kterými vybrané školy oslovují budoucí uchazeče o studium. Výsledky kvantitativních dat výzkumu (od 97 respondentů z vedení středních škol v Jihočeském a třech sousedních krajích) směřují k analýze, na jejíž základě jsou navržena doporučení ke zlepšení marketingového chování středních škol.cze
dc.format55
dc.format55
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketing školycze
dc.subjectnábor žákůcze
dc.subjectstrategie školycze
dc.subjecttrh školycze
dc.subjectmarketingové aktivity školycze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectPRcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectnávrhcze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectschool marketingeng
dc.subjectstudent recruitmenteng
dc.subjectschool strategyeng
dc.subjectschool marketeng
dc.subjectmarketing activities in schoolseng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectPReng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectproposaleng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleMarketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žákůcze
dc.title.alternativeMarketing activities in selected secondary schools as a tool for successful student recruitmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50646
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with marketing activities that secondary schools realize in order to be successful in recruitment of pupils into the first years of studies. The work outlines that current competition among schools together with low birth rate seem to want schools to look for different ways of promotion which far exceed basic activities of Open Doors days, recruitment activities in the ninth year at elementary schools or presentation of schools at school fairs. These traditional elements of pupil recruitment could be at present too little to rely on. The aim of the bachelor thesis is to analyse and evaluate marketing activities of selected secondary schools, especially in relation to their future applicants. The theoretical part of the thesis contains an introduction to marketing issues and defines basic concepts of school promotion and strategy. It further illuminates individual marketing activities that are effective for school to practise and one part is also devoted to the field of pupil recruitment. The main and crucial part of the thesis is a research that analyses the individual marketing activities used by selected schools in order to address prospective applicants for study. The quantitative research uses a questionnaire survey technique. Results of the quantitative research data (from 97 respondents from secondary schools in the South Bohemian Region and three neighbouring regions) are leading up to the analysis, on the basis of which recommendations for improving the marketing behaviour of secondary schools are proposed.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam