• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.262Mb)
    Posudek vedoucího práce (618.8Kb)
    Posudek oponenta práce (696.1Kb)
    Průběh obhajoby práce (128.0Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Lapšanská, Lenka
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami, které střední školy realizují s cílem úspěšného náboru žáků do prvních ročníků. Práce nastiňuje, že v dnešní době konkurence mezi školami a nízké porodnosti se již nestačí spolehnout na tradiční prvky náboru žáků, ale je na místě hledat rozmanité způsoby propagace, které zdaleka přesahují základní aktivity typu dní otevřených dveří, náborových aktivit v devátém ročníku na základních školách nebo prezentace školy na veletrzích. Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity vybraných středních škol, a to zejména ve vztahu k budoucím uchazečům. Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky marketingu a vymezuje základní pojmy z oblasti propagace a strategie školy. Dále osvětluje jednotlivé marketingové činnosti, které jsou pro školu efektivní a věnuje se i oblasti náboru žáků. Stěžejní je empirická část, která realizací kvantitativního výzkumu s využitím techniky dotazníkového šetření analyzuje jednotlivé marketingové aktivity, kterými vybrané školy oslovují budoucí uchazeče o studium. Výsledky kvantitativních dat výzkumu (od 97 respondentů z vedení středních škol v Jihočeském a třech sousedních krajích) směřují k analýze, na jejíž základě jsou navržena doporučení ke zlepšení marketingového chování středních škol.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38101
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...
    • Marketingové činnosti ve stavební firmě 

      Blažencová, Diana (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV