• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingové činnosti ve stavební firmě

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (109.9Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.7Kb)
    Posudek oponenta práce (165.7Kb)
    Průběh obhajoby práce (287.9Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Blažencová, Diana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že tato firma není marketingově orientovaná, nemá stanovené žádné marketingové plány ani nikdy neprovedla žádný marketingový výzkum či analýzu, tudíž není marketingově řízena. Na základě tohoto zjištění bylo potřeba značnou část práce věnovat marketingové situační analýze, jejíž součástí je analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku. Dále jsem vytipovala silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Poté jsem zhodnotila marketingový informační systém a na závěr stanovila marketingové cíle a strategie.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3507
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...
    • Analýza výběru vhodné lokality vstupu na mezinárodní trh 

      Lhotová, Pavlína (Jihočeská univerzita, 2009)
      Rozhodnutí firmy vstoupit na zahraniční trh patří k jednomu z nejdůležitějších faktorů expanze firmy. Hlavním cílem práce bylo zpracovat návrh nejvhodnější formy vstupu na zahraniční trh a současně vybrat lokalitu vstupu ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV