Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrchota, Jaroslav
dc.contributor.authorMartinák, Petr
dc.date.accessioned2022-03-08T13:31:19Z
dc.date.available2022-03-08T13:31:19Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37754
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, digitálním marketingem, nástroji, které jsou v teto oblasti vyuzivany a dale kroky, ktere digitalni kampani prechazi, tzn. Analyza trhu, SWOT analyza, cile kampane, cilova skupina, rozpocet kampane. V analyticke casti jsem predstavil spolecnosti Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktere pusobi v IT sektoru a nabizi digitalni reseni dalsim spolecnostem, ktere se pohybuji na ceskem trhu. Na zacatku teto kapitoly jsem analyzoval dosavadní marketingové aktivity spolecnosti, tak abychom byli schopni popripade navazat na soucasne aktivity spolecnosti.cze
dc.format112
dc.format112
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectnávrh kampaněcze
dc.subjectrealizace kampaněcze
dc.subjectrozpočet kampaněcze
dc.subjecte-mail marketingcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectdigital marketingeng
dc.subjectB2B marketeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectcampaign designeng
dc.subjectcampaign implementationeng
dc.subjectcampaign budgeteng
dc.subjectemail marketingeng
dc.subjectwebsiteeng
dc.titleDigitální marketing na B2B trhu.cze
dc.title.alternativeDigital marketing on the B2B market.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag50648
dc.description.abstract-translatedThe aim of my diploma thesis was to design a digital campaign for Atos IT Solutions and Services, s.r.o., which offers solutions in the B2B market. In the theoretical part of the thesis I have described the concepts related to marketing, digital marketing, the tools used in this field and the steps that the digital campaign goes through, Market analysis, SWOT analysis, campaign goals, target group, campaign budget. In the analytical part, I introduced Atos IT Solutions and Services, s.r.o. company, which operates in the IT sector and offers digital solutions to other companies that are active on the Czech market. At the beginning of this chapter, I analyzed the company's existing marketing activities so that we could, if necessary, build on the company's current activities.eng
dc.date.accepted2018-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam