Digitální marketing na B2B trhu.
Abstrakt
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, digitálním marketingem, nástroji, které jsou v teto oblasti vyuzivany a dale kroky, ktere digitalni kampani prechazi, tzn. Analyza trhu, SWOT analyza, cile kampane, cilova skupina, rozpocet kampane.
V analyticke casti jsem predstavil spolecnosti Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktere pusobi v IT sektoru a nabizi digitalni reseni dalsim spolecnostem, ktere se pohybuji na ceskem trhu. Na zacatku teto kapitoly jsem analyzoval dosavadní marketingové aktivity spolecnosti, tak abychom byli schopni popripade navazat na soucasne aktivity spolecnosti.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ... -
Marketingové činnosti ve stavební firmě
Blažencová, Diana (Jihočeská univerzita, 2007)Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že ...