Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBroučková, Iveta
dc.contributor.authorUrbancová, Markéta
dc.date.accessioned2022-03-08T13:27:30Z
dc.date.available2022-03-08T13:27:30Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37576
dc.description.abstractCílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a nevýhody. Následující kapitola se zabývá event marketingem, jakožto tématem práce. Zde jsou uvedeny základní definice pojmu, typologie a implementace eventů. Pro praktickou část byl vybrán Čokoládový festival. V této části jsou uvedeny obecné informace o festivalu, údaje o sponzorech a použitých formách marketingové komunikace. Další kapitola se zaměřuje na kvantitativní výzkum. Požadované informace jsou získané prostřednictvím dotazníkového šetření a rovněž je provedena i analýza založená na vlastním zúčastněném pozorování. Na základě výsledků hodnocení jsou stanoveny návrhy, které by mohly sloužit jako doporučení a přispět tak k zlepšení eventu v dalším období.cze
dc.format72 s. (15 301 znaků)
dc.format72 s. (15 301 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecteventcze
dc.subjectevent marketingcze
dc.subjectmarketingový komunikační mixcze
dc.subjectkomunikační nástrojecze
dc.subjectuskutečnění událosticze
dc.subjectvýhody a nevýhodycze
dc.subjecteventeng
dc.subjectevent marketingeng
dc.subjectmarketing communication mixeng
dc.subjectcommunication toolseng
dc.subjectimplementation of eventseng
dc.subjectadvantages and disadvantageseng
dc.titleEvent marketingcze
dc.title.alternativeEvent marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50128
dc.description.abstract-translatedThe goal of the thesis is to suggest changes for the next period based on the analysis of the selected event. The thesis is divided into the theoretical and practical part. First of all, the theoretical part describes communication tools, their main purpose, advantages and disadvantages. The following chapter deals with event marketing, as the main theme of the thesis. There are provides definitions of the concept, types of events and their implementation. The Chocolate festival was chosen for the practical part. In this part are stated general information about the event, information about sponsors and forms used for marketing communication. The next chapter focuses on quantitative research. Required information is obtained through a questionnaire survey and an analysis is also carried out through participant observation. Based on the results of evaluation, are set suggestions that can serve as recommendations and contribute to the improvement of the event in the next period.eng
dc.date.accepted2018-05-22
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam