• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Event marketing

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.440Mb)
    Posudek vedoucího práce (20.65Kb)
    Posudek oponenta práce (23.85Kb)
    Průběh obhajoby práce (90.32Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Urbancová, Markéta
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a nevýhody. Následující kapitola se zabývá event marketingem, jakožto tématem práce. Zde jsou uvedeny základní definice pojmu, typologie a implementace eventů. Pro praktickou část byl vybrán Čokoládový festival. V této části jsou uvedeny obecné informace o festivalu, údaje o sponzorech a použitých formách marketingové komunikace. Další kapitola se zaměřuje na kvantitativní výzkum. Požadované informace jsou získané prostřednictvím dotazníkového šetření a rovněž je provedena i analýza založená na vlastním zúčastněném pozorování. Na základě výsledků hodnocení jsou stanoveny návrhy, které by mohly sloužit jako doporučení a přispět tak k zlepšení eventu v dalším období.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37576
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Event marketing 

      Novotná, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je nejprve řešena problematika jednotlivých nástrojů ...
    • Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví 

      Hlinková, Iva (Jihočeská univerzita, 2009)
      V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším ...
    • Vojenské akce a jejich využití v cestovním ruchu 

      Zlatušková, Kateřina (Jihočeská univerzita, 2018)
      Práce obsahuje literární přehled, který vysvětluje základní pojmy řešené problematiky. Byla provedena analýza současných vojenských akcí v České republice, byly vybrány dvě z nich a tam byl proveden kvalitativní a kvantitativní ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV