• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.216Mb)
    Posudek vedoucího práce (166.0Kb)
    Posudek oponenta práce (899.4Kb)
    Průběh obhajoby práce (360.5Kb)
    Datum
    2009
    Autor
    Hlinková, Iva
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším hudebním festivalům v ČR. Akce tak každoročně láká do regionu turisty z celé České republiky (okrajově i ze Slovenska) a má proto pro něj nemalý význam. Pořádání eventu se odráží v cestovním ruchu destinace a skrývá další potenciál pro jeho rozvoj. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající a nalézt potenciální přínosy eventu pro destinaci a v návaznosti na ně sestavit návrh balíčku služeb jako produktu destinace, v rámci kterého se festival stane součástí širšího produktu cestovního ruchu. Řešena je také spolupráce organizátora festivalu s místem konání festivalu - městysem Kácov při pořádání eventu. Práce tedy zkoumá hlavní dopady eventu na destinaci a v syntetické části naznačuje další možné cesty spolupráce organizátora akce s místními subjekty působícími v oblasti cestovního ruchu, které poskytnou výhodu návštěvníkovi festivalu a na druhé straně budou přínosem pro destinaci. Stěžejní částí práce, pro kterou byla vyčleněna samostatná kapitola, je návrh balíčku služeb v Posázaví, jehož je festival součástí. Ten byl měl návštěvníky festivalu seznámit s regionem a jeho atraktivitami a současně je přimět, aby byl jejich pobyt v destinaci co nejdelší, pro region ekonomicky přínosný a aby se do něj i opakovaně vraceli. Současně s návrhem produktu je předložen i způsob jeho uvedení na trh. Práce si dále klade za cíl nalézt způsoby rozvoje samotného eventu. Pro tento účel byla akce podrobena analýze z hlediska nabídky i poptávky. Podkladem pro analýzu ze strany poptávky bylo dotazníkové šetření.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/4461
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV