• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Podpora prodeje ve vybrané jednotce

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (4.097Mb)
    Posudek vedoucího práce (15.98Kb)
    Posudek oponenta práce (17.48Kb)
    Průběh obhajoby práce (99.03Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Valášková, Linda
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje, jejím využitím a efektivitou jejích nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce McPen v Českých Budějovicích. Teoretická část představuje podporu prodeje jako takovou a pro správné pochopení ji začleňuje do kontextu celé marketingové komunikace. V praktické části je představena maloobchodní síť papírnictví McPen a vybraná českobudějovická prodejna. Dále je analyzována marketingová komunikace a jednotlivé nástroje podpory prodeje. Řízený rozhovor s manažerkou společnosti představuje společnost jako takovou, její zapojení do marketingové komunikace a nakonec současně využívané nástroje podpory prodeje a jejich specifické využití v konkrétní prodejně. Efektivitu nástrojů podpory prodeje ukazují výsledky skrytého pozorování zákazníků, kteří prodejnu navštívili. Na konci práce jsou uvedeny návrhy na změny v oblasti podpory prodeje, které by byly pro prodejnu prospěšné.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36353
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Analýza podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně 

      Humpolcová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2010)
      Moje práce je zaměřena na podporu prodeje v maloobchodní prodejně. Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit stávající situaci podpory prodeje ve vybrané maloobchodní prodejně a na základě provedení analýzy současné ...
    • Význam a využití podpory produktu ve firmě 

      Uhlířová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě, její význam a následné návrhy na zlepšení nebo rozšíření. Subjektem analýzy podpory produktu je společnost ESCO PODLAHY, s.r.o. ...
    • Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě 

      Černý, Jiří (Jihočeská univerzita, 2007)
      Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV