• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (3.611Mb)
    Posudek vedoucího práce (165.7Kb)
    Posudek oponenta práce (165.8Kb)
    Průběh obhajoby práce (341.0Kb)
    Datum
    2007
    Autor
    Černý, Jiří
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a následné navržení zlepšení, popřípadě rozšíření reklamních prostředků a podpory prodeje v rámci možností firmy. Podpora prodeje umožňuje udržovat zákazníky a získávat nové. Doposud ve firmě probíhala podpora prodeje nárazově a individuálně, proto bylo zapotřebí stanovit pravidla, která vylepší komunikaci se zákazníkem. Nastínili jsme náklady a časovou náročnost reklamy. Definování některých problémů probíhalo za pomoci odborné literatury, jiné problémy byly řešeny pomocí pozorování. Tyto následně zjištěné informace byly řešeny bez podpory odborné literatury. Společnost Antoni obchoduje na trhu masných výrobků, kde je poměrně silná konkurence. Firma Antoni se řadí mezi středně velké firmy na trhu, proto hledá formy, jak si udržet a získat nové zákazníky. Firma se snaží rozšířit působnost po celém území České republiky, doposud působila převážně v Jižních Čechách. Firma neměla ustálenou formu reklamy a podpory prodeje, neměla informace týkající se těchto forem v písemné podobě, proto jsme se snažili ve spolupráci s managementem firmy Antoni vytvořit systém, který je jednoduchý. Management firmy je velice úzký a skládá se ze čtyř lidí, proto nemůže být příliš složitý. Dále jsme vyloučili z propagačních prostředků ve spolupráci s managementem firmy televizní a novinovou reklamu. Náklady na tyto formy reklamy byly pro naší firmu neúnosné a nebyly tak efektivní, jak si společnost představovala. Firma se zaměřila spíše na nízko nákladové prostředky, které více působí na jednotlivé zákazníky. Rozšířili jsme například reklamní předměty společnosti, soutěže a dárky. Navíc jsme zavedli pravidelné akce pro zákazníky, které by měli zvyšovat image společnosti.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3533
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV