dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Mojcherová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:55:15Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:55:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2405 | |
dc.description.abstract | Ústřední cíl mé diplomové práce spočívá v porovnání cílů waldorfské koncepce vý?chovy a vzdělávání od počátku založení školy až do současné doby. Na začátku své práce se zabývám zakladatelem školy Rudolfem Steinerem, který školu téměř před sto lety založil. Zde jsem se snažila vystihnout základní myšlenky Steinera, které později převedl do waldorfské pedagogiky, která se stala populární po celém světě. Rozvoj wal-dorfských škol ve světě, a v České republice především, je další součástí diplomové práce. Dále se v práci zabývám porovnáním cílů waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání na začátku a v současné době. Popisuji změny, které nastaly především v České republice, ale nemohla jsem opomenout ani změny v zahraničí. v práci se sna?žím vystihnout pozitiva a negativa waldorfských škol oproti školám klasickým. | cze |
dc.format | 90 s. 173 078znaků | |
dc.format | 90 s. 173 078znaků | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | waldorfská škola | cze |
dc.subject | waldorfská koncepce | cze |
dc.subject | waldorfské cíle výchovy a vzdělávání | cze |
dc.subject | waldorfský školní vzdělávací program | cze |
dc.subject | historie wal-dorfské koncepce výchovy a vzdělávání | cze |
dc.subject | představitelé waldorfské školy (Steiner) | cze |
dc.subject | waldorfská pedagogika | cze |
dc.subject | rozvoj waldorfských škol | cze |
dc.subject | Waldorf education | eng |
dc.subject | Waldorf educational concept | eng |
dc.subject | Waldorf educational objectives | eng |
dc.subject | Waldorf education curriculum | eng |
dc.subject | the history of the concept of Waldorf education | eng |
dc.subject | Waldorf education representatives (Steiner) | eng |
dc.subject | Waldorf education development | eng |
dc.title | Cíle waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání a její vývoj od počátku až dodnes | cze |
dc.title.alternative | The objectives of the Waldorfs Concept education and its evolution from the beginning until today | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 25111 | |
dc.description.abstract-translated | The central aim of my thesis is to compare the objectives of the concept of Waldorf education since the foundation of the education until the present time. At the beginning the thesis deals with Rudolf Steiner, who founded thiseducational system almost one hundred years ago. Here its aim is to represent the basic ideas of Steiner, which later served as a basis of Waldorf education and became popular worldwide. Development of Waldorf schools worldwide, especially in the Czech Republic, is another part of the thesis. Furthermore, I compare the aims of Waldorf educational concept at the beginning and today. I describe changes that have occurred mainly in the Czech Republic, but I could not omit changes abroad. In my thesis I try to capture the positives and negatives of Waldorf schools compared to traditional schools. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-29 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |