• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Teologická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Teologická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Cíle waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání a její vývoj od počátku až dodnes

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (876.0Kb)
    Posudek vedoucího práce (90.91Kb)
    Posudek oponenta práce (120.9Kb)
    Průběh obhajoby práce (19.38Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Mojcherová, Veronika
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Ústřední cíl mé diplomové práce spočívá v porovnání cílů waldorfské koncepce vý?chovy a vzdělávání od počátku založení školy až do současné doby. Na začátku své práce se zabývám zakladatelem školy Rudolfem Steinerem, který školu téměř před sto lety založil. Zde jsem se snažila vystihnout základní myšlenky Steinera, které později převedl do waldorfské pedagogiky, která se stala populární po celém světě. Rozvoj wal-dorfských škol ve světě, a v České republice především, je další součástí diplomové práce. Dále se v práci zabývám porovnáním cílů waldorfské koncepce výchovy a vzdělávání na začátku a v současné době. Popisuji změny, které nastaly především v České republice, ale nemohla jsem opomenout ani změny v zahraničí. v práci se sna?žím vystihnout pozitiva a negativa waldorfských škol oproti školám klasickým.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/2405
    Kolekce
    • Teologická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Historie waldorfské školy ve světě a ČR, porovnání waldorfské pedagogiky s ostatními klasickými reformními směry 

      Nolčová, Karolína (Jihočeská univerzita, 2013)
      Práce se zabývá historií waldorfských škol a porovnává waldorfskou pedagogiku s ostatními klasickými reformními školami. Na začátku práce je vymezen pojem alternativní škola a typologie alternativních škol. Dále je práce ...
    • POROVNÁNÍ VÝCHOVNÝCH SYSTÉMŮ VYBRANÝCH ALTERNATIVNÍCH ŠKOL S PREVENTIVNÍM SYSTÉMEM DONA BOSKA 

      Laňka, Jiří Ignác (Jihočeská univerzita, 2008)
      Práce pojednává o výchově jako systému, zvláště pak o výchovném systému svatého Jana Boska. Ten je pak porovnáván s výchovnými systémy vybraných alternativních škol, které svou podstatou velmi lidsky přistupují k duši ...
    • HRA VE WALDORFSKÉ MATEŘSKÉ ŠKOLE,NERUDOVA 53, ČESKÉ BUDĚJOVICE 

      Prajková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce je zaměřena na hru ve Waldorfské mateřské škole, Nerudova 53, České Budějovice. V teoretické části se věnuji charakteristice waldorfského předškolního vzdělávání podle Rudolfa Steinera, rámcovým vzdělávacím ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV