Zobrazují se záznamy 1081-1100 z 2122

    • Úloha franchisingu na trhu služeb 

      Pejsarová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu poskytovaných služeb cestovního ruchu a doplňkových služeb na příkladech franchisingových řetězců. Práce je aplikována na Českobudějovické pobočky franchisingových firem McDonald´s, ...
    • Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven 

      Petrásová, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce na téma Analýzy portfolia jako nástroj strategického marketingového řízení pojišťoven bylo posoudit možnosti a metody vhodné pro analýzu portfolia, aplikovat vybrané metody v konkrétních podnicích a ...
    • Komparace ubytovacích služeb ve dvou zvolených destinacích 

      Mitášová, Jaroslava (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce analyzuje podmínky poskytování služeb v destinaci Českokrumlovsko a Lipensko, dále procesní řízení a tvrdé i měkké faktory managementu v ubytovacích zařízeních ve zvolených oblastech. První část práce se ...
    • Význam a moderní trendy hipoturistiky v ČR 

      Tomášková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2012)
      Tato diplomová práce byla zaměřena na význam a nové trendy hipoturistiky v Jihočeském kraji a další rozvoj tohoto druhu turistiky. Práce popisuje Jihočeský kraj a jeho regiony. Dále jsou zde popsány ukazatele cestovního ...
    • Analýza nabídky agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky v jižních Čechách 

      Kozáková, Martina (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem diplomové práce je analyzovat aktuální nabídku agroturistických služeb a produktů venkovské turistiky ve zvolených okresech Jihočeského kraje, a to ve Strakonicích a Písku. Dalším cílem je zhodnocení vymezeného území ...
    • Projekt na rozvoj cestovního ruchu ve zvolené destinaci jižních Čech 

      Vrobelová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této diplomové práce je zanalyzování tržních podmínek vnitřního prostředí zvoleného podniku, podpor pro podnikatele při poskytování služeb cestovního ruchu v jižních Čechách, konkrétně v oblasti Třeboňska a vypracování ...
    • Kompetence manažera pro řízení firmy 

      Šperlová, Radka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout klíčové kompetence manažerů firem, popsat a zhodnotit požadavky na manažerské kompetence ve vybrané firmě a navrhnout případné změny.Svou práci jsem zaměřila na kompetence manažera, ...
    • Využití fondových prostředků pro rozvoj infrastruktury agroturistických služeb ve zvolené farmě 

      Tuháčková, Eliška (Jihočeská univerzita, 2012)
      Předmětem práce je využití fondových prostředků pro rozvoj infrastruktury agroturistických služeb ve farmě Michlova Huť s důrazem na možnost rekonstrukce bývalého rybníka a vytvoření vodní plochy pro účely rekreace. V ...
    • Komparace nabídky služeb a jejich vliv na místní rozvoj ve zvolených oblastech - Novohradsko a Veselsko 

      Hřibová, Jitka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Práce se zabývá vysvětlením významu služeb a jejich vlivu na místní rozvoj. Je zaměřena na analýzu služeb nabízených ve dvou zkoumaných oblastech a to na Novohradsku a Veselsku. Jedná se o zhodnocení nabídky služeb a jejich ...
    • Oceňování podniku 

      Dokučajevová Rynešová, Denisa (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této diplomové práce je ocenění akciové společnosti FARMTEC za účelem zjištění její reálné bonity k 31. 12. 2010. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, teoretická, se zabývá základními přístupy oceňování ...
    • Analýza distribuční logistiky u vybraných potravinářských výrobků 

      Kováříková, Markéta (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této diplomové práce je provedení analýzy logistického systému podniku, zabývajícího se distribucí masných výrobků a sýrů, a to z hlediska materiálových a informačních toků od nákupu až po dodávky zákazníkům. Na ...
    • Diskriminace žen na trhu práce 

      Dundová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Problematika diskriminace na trhu práce je velice aktuální a podle dostupných zdrojů informací neopomíjené a často diskutované téma. Ze všech druhů diskriminace, které se na pracovním trhu vyskytují, dochází nejčastěji k ...
    • Optimalizace činnosti Správy přírodních léčivých zdrojů a kolonád v Karlových Varech 

      Heliksová, Kamila (Jihočeská univerzita, 2012)
      Předložená diplomová práce se zabývá návrhem vhodných doporučení na optimalizaci činnosti příspěvkové organizace Správa přírodních léčivých zdrojů a kolonád v Karlových Varech. První kapitola se zaměřuje na východiska ...
    • Současný stav a možnosti dalšího rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Milevsko 

      Čunátová, Monika (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce se zabývá analýzou současného stupně rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Milevsko, tj. zhodnocením primárního a sekundárního potenciálu cestovního ruchu. Pro analýzu poptávky po cestovním ruchu v ...
    • Rozvoj vybraného města s využitím metod strategického řízení 

      Gruzovská, Sandra (Jihočeská univerzita, 2012)
      Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace vybraného města prostřednictvím metod strategického řízení a navržení optimální strategie jeho dalšího rozvoje.Dílčími cíli bylo zjištění vnitřního stavu města, ...
    • Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko 

      Nikrmajerová, Monika (Jihočeská univerzita, 2012)
      Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a ...
    • Vliv legislativního prostředí ČR-upravující prodej léčiv- na věrnostní program lékárny Alma 

      Skálová, Veronika (Jihočeská univerzita, 2012)
      Diplomová práce byla zaměřená na zhodnocení věrnostního programu Lékárny ALMA v návaznosti na legislativní prostředí ČR. V první části byla provedena analýza legislativního prostředí. V další části bylo provedeno zhodnocení ...
    • Mobile marketing a jeho aplikace 

      Bláhová, Simona (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této práce je charakterizovat konkrétní aplikaci Mobile marketingu. Konkrétně se zaměřuje na využití location based mobile marketingu firmou H&M, která patří mezi přední světové oděvní společnosti. Práce je rozdělena ...
    • Porovnání využití komunikačních kanálů v rámci pilotního projektu E.ON Energieonline 

      Pudil, Jiří (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem této práce je vytvořit vhodné materiály, které pro pilotní projekt pomohou získat dostatečné množství zákazníků, kteří budou mít chuť podpořit pilotní projekt E.ON Energieonline. Dílčím cílem je a otestovat použití ...
    • Analýza příjmů domácností 

      Nováková, Radka (Jihočeská univerzita, 2012)
      Cílem mé diplomové práce je posouzení vývoje příjmů domácností v České republice ve dvou srnovnatelných obdobích a vyhodnotit změny v příjmech domácností v třídění podle krajů, velikostí obce a podle zaměstnání osob v čele ...