Ekonomická fakulta: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 1061-1080 z 2122
-
Efektivnost účelových dotací ve vybraném regionu
(Jihočeská univerzita, 2012)Podstatou diplomové práce je zhodnocení efektivnosti účelových dotací ve vybraném regionu. Z mnoha poskytovaných účelových dotací byly vybrány tyto tři: platby za přírodní znevýhodnění poskytované v horských oblastech a ... -
Analýza lokálního trhu biomasy z pohledu vybrané firmy
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce se zabývá analyzování lokálního trhu biomasy z pohledu společnosti Less a Energy. Je zde zkoumána potenciál těžebních zbytků z vybrané oblasti, dále je zkoumána dopravní hranice pro dodávání štěpky. Je zde ... -
Vliv produktivity práce na dynamiku mezd a pracovní nákladovost u vybraných zemědělských podniků
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce je zaměřena na posouzení vlivu produktivity práce na dynamiku mezd a pracovní nákladovost u vybraných zemědělských podniků. V teoretické části je vysvětlena produktivita práce, její samotné měření a vztah ... -
Společenská a sociální odpovědnost ve strategickém plánování
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce s názvem Společenská a sociální odpovědnost se zabývá analýzou společenské odpovědnosti ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je koncern E. ON Czech holding AG. Koncern E. ON AG je jednou z předních ... -
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje příslušníků Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje. Cílem diplomové práce byla analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve ... -
Komunikace a motivační klima ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce má za cíl zanalyzovat systém komunikace a tvorby vnitropodnikového motivačního klimatu ve vybrané organizaci a podat návrh změn na zlepšení řízení této oblasti. Pro praktickou část diplomové práce byla ... -
Komunikace a motivační klima
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce s názvem Komunikace a motivační klimatu se zabývá analýzou vnitřního klimatu a komunikace ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je firemní pobočka UniCall Communication Group s. r. o. Firma patří k ... -
Personální marketing
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem této práce je analýza systému řízení lidských zdrojů a personální práce v oblasti personálního marketingu a dále návrhy změn a doporučení na zlepšení řízení této oblasti v konkrétní organizaci. Práce se zabývá především ... -
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti. -
Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
(Jihočeská univerzita, 2012)Tématem diplomové práce jsou "Postoje a nákupní chování zákazníků v nákupním centru". Cílem této práce bylo zhodnotit postoje a nákupní chování zákazníků a to konkrétně v Obchodním centru Čtyři Dvory v Českých Budějovicích, ... -
Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je zjištění vnějších a vnitřních stimulů, které působí na chování konečného spotřebitele v nákupním procesu a přispět tak k rozvoji projektu Zákaznicky orientovaná společnost, který firma JEDNOTA, s. ... -
Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce byla zpracována na téma Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Cílem bylo odkrytí informací o spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Na základě dat z dotazníkového šetření navrhla autorka opatření, které ... -
Využití měnového futures při podnikání v podmínkách ČR
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce "Využití měnového futures při podnikání v podmínkách ČR" se zabývá problematikou finančních derivátů. Definuje jednotlivé druhy derivátů, jejich historii a vývoj měnových futures a forwardů v ČR a ve světě. ... -
Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy
(Jihočeská univerzita, 2012)Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a aplikační část. Teoretická část zahrnuje popis pojmu značka a image. Část aplikační obsahuje sestavení a následnou elektronickou aplikaci dotazníkového šetření z pohledu ... -
Analýza nákupních podmínek Vimperska
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce je zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Vimpersku. Navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány pozorováním v jednotlivých obcích Vimperska, dotazováním ... -
Optimalizace vybrané obchodní strategie na měnovém trhu FOREX
(Jihočeská univerzita, 2012)Cílem diplomové práce byla optimalizace vybrané obchodní strategie na měnovém trhu FOREX. Daná optimalizace byla provedena s obchodní strategií Donchian 5 a 20 na měnový pár EUR/USD. Nejdříve bylo provedeno backtestování, ... -
Komparace řízení cestovního ruchu v Českém Krumlově a v Jindřichově Hradci a návrh destinačního managementu
(Jihočeská univerzita, 2012)Diplomová práce byla zaměřena na provedení komparace řízení cestovního ruchu v Českém Krumlově a v Jindřichově Hradci, na odhalení nedostatků, nalezení příkladů dobré praxe a vypracování návrhu destinačního řízení na lokální ... -
Projektové řízení a uplatnění jeho metod při realizaci vybraných operační programů
(Jihočeská univerzita, 2012)V této diplomové práci, s názvem Projektové řízení a uplatnění jeho metod při realizaci vybraných operačních programů, se orientuji na Jihočeký kraj, vymezuji jeho potenciál, priority financování na které je třeba se zaměřit ... -
Motivace a rozvoj lidských zdrojů
(Jihočeská univerzita, 2012)Tato diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, konkrétně na oblast jejich motivace a na oblast jejich rozvoje a vzdělávání. Cílem práce je analýza motivace a personálního rozvoje ve Velké pojišťovací společnosti, ... -
Tvorba podnikatelského plánu
(Jihočeská univerzita, 2012)Hlavním cílem diplomové práce na téma: Tvorba podnikatelského plánu bylo ucelené zpracování literární rešerše na základě studia odborné literatury a následné vytvoření podnikatelského plánu tak, aby mohl být použit jako ...