Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat jsou v závěru práce vypracovány návrhy řešení.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Vnímání regionální značky
Němcová, Lucie (Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická ... -
Vnímání regionální značky
Přívětivá, Iva (Jihočeská univerzita, 2015)Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a ... -
Vnímání značky
Mejzlíková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)Tato bakalářská práce je zaměřena na vnímání značky vybrané společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tématem. Praktická část práce se zabývá výzkumem vnímání značky McDonald's. Cílem ...