Zobrazují se záznamy 1961-1980 z 20657

    • Přednosti a nedostatky vybraného účetního programu při zpracování účetních dat ve firmě 

      Špánková, Michala (Jihočeská univerzita, 2016)
      Má bakalářská práce je zaměřena na posouzení kvality zpracování účetnictví v účetním programu NAV z hlediska potřeb subjektů. V teoretické části nastíním historii a význam výpočetní techniky pro zpracování účetnictví. ...
    • Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích 

      Lengerová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je zjistit, jak je značka Fairtrade vnímána na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, zhodnotit úroveň znalostí o této značce, analyzovat nákupní chování v této oblasti a na ...
    • Návrh systému mezikontinentálních přeprav nákladů pro vybrané komodity 

      Boučková, Aneta (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této bakalářské práce je návrh systému mezikontinentálních přeprav nákladů pro řezané květiny, které jsou dováženy z Kolumbie do České republiky. Květiny jsou problematickou komoditou z hlediska přepravy, neboť je ...
    • Možnosti uplatnění vybraných logistických technologií a metod ve vybraném podniku 

      Miláček, Vít (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce zkoumá možnosti uplatnění vybraných logistických technologií a metod ve výrobním podniku - Meta skladovací technika, s. r. o. Je zaměřena na materiálové a informační toky. V práci jsou využita data ...
    • Analýza průběhu a možností zpracování účetních dat ve vybraných účetních softwarech 

      Lexová, Eva (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním dvou účetních softwarů ve vybrané firmě. Vybraný podnik užíval již od svého vzniku účetní software Abra, ale v roce 2015 zakoupil účetní software Pohoda. Podnik měl se softwarem ...
    • Povinné údaje na obalech potravinářských výrobků 

      Kopecká, Štěpánka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem této bakalářské práce bylo doporučení návrhů na zlepšení informovanosti spotřebitelů o povinných údajích na obalech potravinářských výrobků s využitím výsledků z terénního výzkumu. V teoretické části byla ...
    • Obchodní praktiky používané českými obchodníky 

      Rambousková, Petra (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářské práce je zaměřena na problematiku nekalých praktik v ČR. Cílem práce je zjistit s jakými nekalými obchodními praktikami se respondenti nejčastěji setkávají, jak se jim brání, zda vědí, na koho se obrátit či odkud ...
    • Vybrané problémy ochrany spotřebitele 

      Vaňásek, Milan (Jihočeská univerzita, 2016)
      Téma práce je ochrana spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cíl bakalářské práce je analyzovat ochranu spotřebitelů v České republice a stanovit návrhy na zlepšení. Teoretická část popisuje ...
    • Kurzové rozdíly v účetnictví na příkladu konkrétního podniku 

      Špilauerová, Hana (Jihočeská univerzita, 2016)
      V souvislosti s globalizací ekonomiky, mezinárodní spoluprací firem a rozvojem mezinárodního obchodu se firem ve stále větší míře dotýká problematika měnových kurzů, převodu měn a kurzových rozdílů. Cílem práce bylo ...
    • Key Account Management ve vybrané obchodní firmě 

      Nováková, Michaela (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na key account management, zejména na proces zavádění a realizace key account managementu ve vybrané obchodní firmě. Teoretická část se věnuje studiu teoretických znalostí. Jsou zde popsány ...
    • Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků 

      Kavanová, Klára (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zabývá znalostmi a zkušenostmi zákazníků s vlastními značkami obchodníků, které se také označují jako privátní značky. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké názory mají zákazníci na konkrétní privátní ...
    • Zhodnocení vnějšího prostředí vybrané organizace 

      Bartíková, Martina (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je prostřednictvím vhodných metod zhodnotit současný stav vnějšího prostředí vybrané organizace Opatov-Market, s. r. o. Na základně dosažených výsledků následně navrhnout vhodná opatření směřující k ...
    • Category management ve vybrané obchodní firmě 

      Pinkasová, Andrea (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zabývá category managementem. Hlavním cílem je zjistit, jaké je podvědomí respondentů o category managementu a jeho fungování v praxi. Dalším cílem je zjisti kvalitu dvou vybraných kategoriích, a to ...
    • Tvorba podnikatelského plánu 

      Gučíková, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby podnikatelského plánu. Cílem je vytvořit vlastní podnikatelský plán a představit jeho podstatné náležitosti. Teoretická část práce je zaměřena na seznámení čtenářů se ...
    • Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku 

      Trčová, Alena (Jihočeská univerzita, 2016)
      Zhodnocení současného systému řízení vybraného malého podniku a jeho konkurenceschopnosti. Návrhy a opatření
    • Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku služeb 

      Podlahová, Žaneta (Jihočeská univerzita, 2016)
      Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného systému řízení a konkurenceschopnosti vybrané malé firmy v Jihočeském kraji. Předmětem podnikání této společnosti je poskytování služeb v realitním odvětví, jejíchž cílem ...
    • Podnikatelský záměr malého podniku služeb 

      Bočanová, Eliška (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení a rozvoj malého podniku, poskytujícího služby společnostem v módním průmyslu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. ...
    • Motivace a odměňování ve středně velkém podniku 

      Pavlíková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem bakalářské práce je analýza systému odměňování a motivace ve vybraném středním podniku. Motivace a odměňování jsou aktivity, které jsou součástí řízení lidských zdrojů a jsou velice důležité pro každý podnik. Motivace ...
    • Motivace a odměňování zaměstnanců v malém podniku 

      Sturzová, Zuzana (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce je věnována motivaci a odměňování zaměstnanců ve vybrané firmě. Cílem práce je udělat analýzu motivování a odměňování ve firmě MA-DONA s.r.o. a navrhnout zlepšení těchto procesů. V teoretické části ...
    • Založení obchodní korporace v cestovním ruchu 

      Iakimov, Ivan (Jihočeská univerzita, 2016)
      Tato bakalářská práce je zaměřena na poskytování hotelových služeb. Hotel je zabudován do prostoru v lodi. Jeho využívání je situováno do Petrohradu a jeho okolí v Ruské federaci. Návrh se skládá z plánu rekonstrukce hotelu ...