Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na key account management, zejména na proces zavádění a realizace key account managementu ve vybrané obchodní firmě. Teoretická část se věnuje studiu teoretických znalostí. Jsou zde popsány pojmy jako obchod, velkoobchod, maloobchod, management, řízení vztahů se zákazníky, řízení vtahů s klíčovými zákazníky a marketingový výzkum. Praktická část této práce popisuje proces zavádění a realizace key account managementu v obchodní společnosti Makro, České Budějovice a představuje kvantitativní marketingový výzkum zaměřený na názory klíčových zákazníků na key account management v Makru. Kvalitativní výzkum je založen na analýze strukturovaného rozhovoru s key account manažerem z Makra. Oba tyto výzkumy jsou poté vyhodnoceny. Cílem této práce je navrhnout možné změny ve společnosti Marko, pro lepší fungování key account managementu.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Výuka účetnictví na středních školách
Pincová, Marie (Jihočeská univerzita, 2017)Bakalářská práce se zabývá výukou účetnictví na středních školách, zejména na obchodních akademiích. Cílem je zjistit, jaké metody jsou dle učitelů nejefektivnější při výuce účetnictví a na základě výsledků navrhnout ... -
Teorie účtů a jejich soustav (jednořadová, dvouřadová, třířadová teorie)
Štabrňáková, Eva (Jihočeská univerzita, 2007)Analyzovat vznik a existenci jednotlivých teorií účtů a jejich soustav. -
Kreativní účetnictví - účetní a daňové aspekty českého a mezinárodního účetnictví
Pejšová, Radka (Jihočeská univerzita, 2009)Finanční účetnictví představuje hlubokou pokladnicí informací, která by měla poskytovat pravdivé informace o dané společnosti. Účetnictví má mnoho podob a jednou z ní - kreativní - se zabývá právě tato diplomová práce. Pod ...