• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Znalost a zkušenosti zákazníků s vlastními značkami obchodníků

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (4.363Mb)
    Posudek vedoucího práce (14.93Kb)
    Posudek oponenta práce (15.11Kb)
    Průběh obhajoby práce (105.9Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Kavanová, Klára
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce se zabývá znalostmi a zkušenostmi zákazníků s vlastními značkami obchodníků, které se také označují jako privátní značky. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké názory mají zákazníci na konkrétní privátní značky vybraného maloobchodního řetězce Albert. Teoretická část analyzuje dostupnou literaturu převážně v oblasti značek, brand managementu a privátních značek. Dále jsou zde charakterizovány privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu a jeho výsledků. Pro zjištění postojů zákazníků bylo realizováno online dotazníkové šetření. Na základě marketingového výzkumu byla navržena taková opatření, která by mohla zlepšit postavení privátních značek Albert.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36271
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV