Prohlížení Pedagogická fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 1-19 z 19
-
Čtenářský deník a ICT - tradiční výuková metoda v kontextu moderních technologií
(Jihočeská univerzita, 2016)Rigorózní práce Čtenářský deník a ICT tradiční výuková metoda v kontextu moderních technologií je rozdělena na dva oddíly. Teoretická část se nejprve zabývá základními principy uměleckého textu, jeho recepcí a motivací k ... -
"Evropský parlament - přímo volená instituce EU ve výuce vzdělávacího oboru výchova k občanství"
(Jihočeská univerzita, 2011)ANOTACE Rigorózní práce pojednává o Evropském parlamentu jako jediné přímo volené instituci Evropské unie ve vzdělávacím oboru Výchova k občanství. Úvodní části práce se zabývají historickým kontextem integrace Evropské ... -
Experiment ve fyzikálním kroužku
(Jihočeská univerzita, 2014) -
Mravoučná povídka "pro dítky a přátele jejich" a její funkce (v kontextu školní slovesné kultury dětí a mládeže 19. století)
(Jihočeská univerzita, 2013) -
Návrh obsahu modulů specializačního vzdělávání zaměřeného na celiakii
(Jihočeská univerzita, 2014) -
Nejstarší české pověsti a legendy a jejich odraz ve výuce literatury
(Jihočeská univerzita, 2012) -
Průřezové téma Multikulturní výchova v hodinách anglického jazyka
(Jihočeská univerzita, 2018)Předložená práce reaguje na potřeby změn plynoucích ze stále probíhajících reformních snah v českém školství, konkrétně na povinnou implementaci průřezového tématu Multikulturní výchova napříč všemi předměty. Vzhledem k ... -
Předmluva a její didaktická funkce v literární výchově
(Jihočeská univerzita, 2013) -
Přírodniny v učení o přírodě
(Jihočeská univerzita, 2017)Stav využívání přírodnin v konkrétních hodinách, situacích nebo tématech na 1. stupni ZŠ nebyl dosud detailněji popsán. Tato rigorózní práce se opírá o již publikovaný článek, jehož cílem bylo pomocí analýzy videozáznamu ... -
Regionalismus v literární výchově na 2. stupni základní školy. Jarmila Hanzálková - "básnířka Vysočiny"
(Jihočeská univerzita, 2013) -
Soubor publikovaných článků
(Jihočeská univerzita, 2016)Cílem předkládaného souboru publikovaných článků je charakterizovat sociální dovednosti učitele jako součást jeho profesní kompetence a vymezit jejich význam ve výuce angličtiny komunikační metodou v edukačních interakcích ... -
Styly učení ve výuce anglického jazyka
(Jihočeská univerzita, 2015)Rigorózní práce se zabývá styly učení v rámci hodin anglického jazyka. V teoretické části své práce se soustředím na vysvětlení základních pojmů souvisejících se styly učení, hledám jejich shody a rozdíly. Uvádím zde ... -
Sumativní hodnocení žáka z matematiky v závislosti na vybraných faktorech
(Jihočeská univerzita, 2018)Problematika formativního a sumativního hodnocení je již delší dobu diskutována a tyto pojmy jsou stavěny do vzájemně ambivalentních pozic. Málokdy jsou však diskutovány vzhledem k dalším faktorům, jako je například ... -
Tlak na zkvalitnění výuky architektury a její postavení v rámci výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol
(Jihočeská univerzita, 2011)Cílem práce byla snaha o nalezeni důvodu, proč zapojovat vzdělávání v oblasti architektury a kultury prostředí do výukových systémů, především pak na druhem stupni základních škol. Tyto důvody jsem se snažila aplikovat do ... -
Vliv metody CLIL na výsledky žáků a strategie při řešení slovních úloh ve výuce matematiky na základní škole
(Jihočeská univerzita, 2014) -
Výchovné a vzdělávací funkce veřejnoprávního rozhlasu
(Jihočeská univerzita, 2011)Předkládaná rigorózní práce analyzuje výchovné a vzdělávací aspekty vysílání veřejnoprávního Českého rozhlasu se zaměřením na oblast vyhrazenou primárně vzdělávacím pořadům, cyklům, seriálům případně celým programovým ... -
Zavádění etické výchovy na druhý stupeň české základní školy
(Jihočeská univerzita, 2012) -
Závislosti jako negativní determinanta zdraví žáků na základních školách v Českobudějovicku
(Jihočeská univerzita, 2018)Cílem rigorózní práce bylo zmapování zkušeností s návykovými látkami u žáků základních škol, zmapování vztahu k behaviorálním, nelátkovým závislostem a zjištění postojů žáky vnímající následky sociálně-patologických jevů ...