Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorJirovská, Kristýna
dc.date.accessioned2021-11-25T14:11:06Z
dc.date.available2021-11-25T14:11:06Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/8057
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných trendů marketingu na konkrétních příkladech kampaní uskutečněných v České republice a Spolkové republice Německo. Součástí bakalářské práce je dotazník, který se bude zabývat všeobecnou znalostí českých i německých občanů o guerilla a virálním marketingu a o uskutečněných kampaních s využitím těchto nových trendů, které probíhaly v České republice a Spolkové republice Německo. Na základě dotazníku pak dojde k vyhodnocení celkové úspěšnosti a povědomosti o jednotlivých kampaních.cze
dc.format105 s. (174 244)
dc.format105 s. (174 244)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingové nástroje komunikačního mixucze
dc.subjectnové trendy v marketingové komunikacicze
dc.subjectguerilla marketingcze
dc.subjectvirální marketingcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing tools of communication mixeng
dc.subjectnew trends in marketing communicationeng
dc.subjectguerilla marketingeng
dc.subjectviral marketingeng
dc.titleNové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německocze
dc.title.alternativeNew trends in marketing and comparision of their use in the Czech republic and the Federal Republic of Germanyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag30204
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is the introduction of marketing matters and especially new trends in marketing with a main focus on two particular new trends - guerilla and viral marketing. Description of selected marketing trends will be used on particular examples of campaigns in the Czech Republic and Germany. Next part of this thesis is a questionnaire that will be concerned with general knowledge of Czech and German citizens of guerilla and viral marketing and campaigns that were realised in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany. On the basis of the questionnaire there will be an evaluation of total success rate and cognizance of individual campaigns.eng
dc.date.accepted2013-06-26
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEvropská teritoriální studia - ČR a německy mluvící zeměcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programMezinárodní teritoriální studiacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVrchota, Jaroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam