Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorŠvamberk, David
dc.date.accessioned2021-11-25T06:34:37Z
dc.date.available2021-11-25T06:34:37Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6856
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zhodnocení řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci prostřednictvím dotazníkového šetření. Nejprve byl identifikován marketing společnosti za pomoci 4P, díky nimž bylo možno nastínit, jak je na tom společnost s produktem, distribucí, cenou a marketingovou komunikací. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření na celkem 100 respondentech. Dotazník měl 20 otázek, v kterých zákazníci vyjadřovali svou spokojenost se zaměstnanci společnosti, nabízeným zbožím, službami a porovnávali také jednotlivé oblasti obchodu s konkurencí. Po vyhodnocení dotazníku byl také proveden řízený rozhovor s ředitelem společnosti na otázky týkající se výsledků z dotazníkového šetření. Na základě všech zjištěných faktů byly následně navrženy změny, které by podnik měl realizovat za účelem zlepšení řízení vztahů se zákazníky.cze
dc.format88 s., 9 s. příloh
dc.format88 s., 9 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subject4Pcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectřízený rozhovorcze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectCRMeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subject4Peng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectguided intervieweng
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeCustomer relationship management in a selected organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag32736
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to evaluate customer relationship management in a selected organization through a questionnaire survey. At first was identified company marketing through 4P, making it possible to outline how the company does with the product, distribution, pricing and marketing communications. Subsequently, a survey was conducted on a total of 100 respondents. The questionnaire had 20 questions, in which customers expressed their satisfaction with the company's employees, offered goods, services and also compared the individual areas of business to competitors. After evaluation questionnaire was also conducted guided interview with the director of questions regarding the results of the survey. On the basis of all the facts were subsequently proposed changes that the company should take to improve customer relationship management.eng
dc.date.accepted2014-06-04
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam