Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci
Abstrakt
Cílem diplomové práce je zhodnocení řízení vztahů se zákazníky ve vybrané organizaci prostřednictvím dotazníkového šetření. Nejprve byl identifikován marketing společnosti za pomoci 4P, díky nimž bylo možno nastínit, jak je na tom společnost s produktem, distribucí, cenou a marketingovou komunikací. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření na celkem 100 respondentech. Dotazník měl 20 otázek, v kterých zákazníci vyjadřovali svou spokojenost se zaměstnanci společnosti, nabízeným zbožím, službami a porovnávali také jednotlivé oblasti obchodu s konkurencí. Po vyhodnocení dotazníku byl také proveden řízený rozhovor s ředitelem společnosti na otázky týkající se výsledků z dotazníkového šetření. Na základě všech zjištěných faktů byly následně navrženy změny, které by podnik měl realizovat za účelem zlepšení řízení vztahů se zákazníky.