• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Strategie marketingové komunikace konkrétní firmy

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.058Mb)
    Posudek vedoucího práce (160.8Kb)
    Posudek oponenta práce (161.4Kb)
    Průběh obhajoby práce (75.13Kb)
    Datum
    2013
    Autor
    Vithová, Veronika
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současných marketingových aktivit firmy a posouzení informovanosti zákazníků. Dílčím cílem je zhodnocení kvality a účinnosti marketingové strategie a nástrojů komunikačního mixu zkoumaného podniku. Cílem je popsat a analyzovat, jak jsou jednotlivé nástroje komunikačního mixu v podniku používány a jak jsou účinné. Doplňujícím dílčím cílem této diplomové práce je analýza historie i současného konkurenčního vývoje podniku. Firma, ve které je tato práce realizována, je akciová společnost Vaše auto, specializující se na prodej a servis motorových vozidel. Firma sídlí v Českých Budějovicích a na trhu má již dlouholetou tradici a vybudované dobré jméno. V části aplikační, je představena šetřená společnost Vaše auto a.s. podnikající v oblasti prodeje a servisu automobilů značek BMW a Ford. Charakterizována je historie a rozvoj společnosti, právní aspekty, předmět podnikání a jiné související okolnosti, které popisují její záměry podnikání. Provedení analýzy makroprostředí a mikroprostředí společnosti a analýzy současných marketingových aktivit v rámci komunikačního mixu ukazuje současné postavení společnosti na trhu a schopnost její konkurenceschopnosti.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/6259
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...
    • Marketingové činnosti ve stavební firmě 

      Blažencová, Diana (Jihočeská univerzita, 2007)
      Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV