Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLeština, Jan
dc.contributor.authorSchánilcová, Kamila
dc.date.accessioned2021-11-24T14:13:40Z
dc.date.available2021-11-24T14:13:40Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5948
dc.description.abstractV diplomové práci bylo hlavním tématem zpracování vnitřní a vnější analýzy podniku a na základě provedené strategické analýzy, sestavit novou rozvojovou strategii podniku. Nová rozvojová strategie je zaměřená na záchranu podniku před likvidací a na rozšíření výroby při udržení kontinuity podnikání. Pomocí vnější analýzy byl zjištěn vývoj vnějšího okolí podniku. Analýza vnitřního prostředí umožnila specifikovat vnitřní zdroje podniku a jejich využívání podnikem. Návrh nové rozvojové strategie obsahuje scénář budoucího vývoje vnějšího okolí, novou vizi a poslání podniku. Dále byly stanoveny strategické cíle, které budou dosaženy novou strategií podniku. Nová rozvojová strategie je zacílena na získávání nových trhů a zákazníků, zařazením nových lahůdek do výrobního portfolia pro spotřebitele preferující zdravý životní styl. Konkurenční výhoda je v tradici, poctivosti výroby lahůdek a osobním přístupu k zákazníkovi.Podnik se nachází v těžké finanční situaci, a tak je pro něj nezbytné zavést jisté změny, které ho zachránily před likvidacícze
dc.format97s. ( 106 925 znaků)
dc.format97s. ( 106 925 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrategická analýzacze
dc.subjectstrategické cílecze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectportfolio analýzacze
dc.subjectfinanční analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectposlánícze
dc.subjectvizecze
dc.subjectrozvojová strategiecze
dc.subjectStrategic analysiseng
dc.subjectstrategic objectiveseng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.subjectPorter ´s five forces modeleng
dc.subjectportfolio analysiseng
dc.subjectfinancial analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmissioneng
dc.subjectvisioneng
dc.subjectdevelopent strategyeng
dc.titleStrategie rozvoje podniku potravinářské výrobycze
dc.title.alternativeBusiness development strategy of food productioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag23784
dc.description.abstract-translatedThe main theme of the thesis was the processing of the company?s internal and external analysis and compiling a new development strategy based on the strategic analysis. The new strategy focuses mainly on rescuing the company from liquidation and production expansion whilst keeping the continuity of business.With the help of external analysis the development of external environs was ascertained.The inner environment analysis enabled to specify internal sources of a company and their use. A new development strategy plan contains the scenario of the future development of the external environment, a new vision and the company?s mission. New strategic aims were determined.The new development strategy aims at gaining new markets and customers, incorporating new delicatessen into the production portfolio for the customers who prefer healthy lifestyle. Tradition, thorough preparation of delicatessen and a personal approach towards customers are competitive advantage which can hardly be replaced by retail chains.The company finds itself in a difficult financial situation and it is inevitable to incorporate changes which will save it from liquidation.eng
dc.date.accepted2012-06-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam