• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Strategie rozvoje podniku potravinářské výroby

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.760Mb)
    Posudek vedoucího práce (206.4Kb)
    Posudek oponenta práce (220.4Kb)
    Průběh obhajoby práce (11.50Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Schánilcová, Kamila
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    V diplomové práci bylo hlavním tématem zpracování vnitřní a vnější analýzy podniku a na základě provedené strategické analýzy, sestavit novou rozvojovou strategii podniku. Nová rozvojová strategie je zaměřená na záchranu podniku před likvidací a na rozšíření výroby při udržení kontinuity podnikání. Pomocí vnější analýzy byl zjištěn vývoj vnějšího okolí podniku. Analýza vnitřního prostředí umožnila specifikovat vnitřní zdroje podniku a jejich využívání podnikem. Návrh nové rozvojové strategie obsahuje scénář budoucího vývoje vnějšího okolí, novou vizi a poslání podniku. Dále byly stanoveny strategické cíle, které budou dosaženy novou strategií podniku. Nová rozvojová strategie je zacílena na získávání nových trhů a zákazníků, zařazením nových lahůdek do výrobního portfolia pro spotřebitele preferující zdravý životní styl. Konkurenční výhoda je v tradici, poctivosti výroby lahůdek a osobním přístupu k zákazníkovi.Podnik se nachází v těžké finanční situaci, a tak je pro něj nezbytné zavést jisté změny, které ho zachránily před likvidací
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5948
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Analýza marketingového prostředí firmy ACR auto, a.s. 

      Bláhová, Simona (Jihočeská univerzita, 2010)
      Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí ve firmě ACR auto, a.s., která se zabývá prodejem vozů BMW a Ford. Práce je zaměřená na analýzu mikroprostředí a makroprostředí firmy a je rozdělena do dvou ...
    • Analýza konkurence 

      Řeřábek, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2011)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu konkurence společnosti Zeelandia na českém trhu. V literárním přehledu je uvedena problematika týkající se situační analýzy, konkurence, analýzy konkurence, SWOT analýzy, SW ...
    • Analýza překážek exportu služeb v ČR 

      Jirkal, Stanislav (Jihočeská univerzita, 2011)
      Diplomová práce je zaměřena na překážky exportu služeb v ČR. Pro analýzu překážek exportu služeb v ČR bylo vybráno odvětví mezinárodní dopravy. Hlavním cílem diplomové práce je analýza vybraného podniku zabývajícího se ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV