Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorKrálíková, Hana
dc.date.accessioned2021-11-22T13:01:57Z
dc.date.available2021-11-22T13:01:57Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5468
dc.description.abstractCílem mé práce je zanalyzovat značku ?Kvalitní potraviny z našeho regionu? a zjistit, zda má tato značka přínos pro tvůrce této značky, Jednotu, spotřební družstvo České Budějovice. K dosažení tohoto cíle jsem zvolila dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor s marketingovou referentkou Jednoty, České Budějovice. V první části své práce jsem prostudovala literaturu a aktuální informace dané problematiky. V této části práce jsem také navázala kontakt s Jednotou České Budějovice. V praktické části práce jsem zrealizovala dotazníkové šetření. Výzkum jsem prováděla ve 13 prodejnách Trefa na jihu Čech a Ternu České Budějovice. Pro posouzení svých hypotéz jsem dále prováděla cenové srovnání a analýzu prodejů potravin zainteresovaných do projektu ?Kvalitní potraviny z našeho regionu?. V závěru své práce navrhuji opatření pro Jednotu, České Budějovice.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectregionální potravinycze
dc.subjectpovědomí spotřebitelůcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectregional foodseng
dc.subjectconsumer awarenesseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titleVýzkum značky "Kvalitní potraviny z našeho regionu"cze
dc.title.alternativeResearch of the Brand "Kvalitní potraviny z našeho regionu"eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag19604
dc.description.abstract-translatedThe aim of my work is to analyze the brand "Kvalitní potraviny z našeho regionu" and determine whether this brand has got the benefits its creator, Jednota České Budějovice. To achieve this goal, I chose a questionnaire survey and structured interview with marketing officer for Jednota, České Budějovice. In the first part of my work, I studied literature and current information about the issue. In this part I also contacted the Jednota, České Budějovice. In the practical part I implemented a questionnaire survey. The research I conducted in 13 stores Trefa in České Budějovice and Terno České Budějovice. To assess the hypotheses I also carried out price comparing and analysis of sales of foods involved in the project "Kvalitní potraviny z našeho regionu". In the end I suggested measures for Jednota, České Budějovice.eng
dc.date.accepted2011-06-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam