Výzkum značky "Kvalitní potraviny z našeho regionu"
Abstrakt
Cílem mé práce je zanalyzovat značku ?Kvalitní potraviny z našeho regionu? a zjistit, zda má tato značka přínos pro tvůrce této značky, Jednotu, spotřební družstvo České Budějovice. K dosažení tohoto cíle jsem zvolila dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor s marketingovou referentkou Jednoty, České Budějovice.
V první části své práce jsem prostudovala literaturu a aktuální informace dané problematiky. V této části práce jsem také navázala kontakt s Jednotou České Budějovice.
V praktické části práce jsem zrealizovala dotazníkové šetření. Výzkum jsem prováděla ve 13 prodejnách Trefa na jihu Čech a Ternu České Budějovice. Pro posouzení svých hypotéz jsem dále prováděla cenové srovnání a analýzu prodejů potravin zainteresovaných do projektu ?Kvalitní potraviny z našeho regionu?.
V závěru své práce navrhuji opatření pro Jednotu, České Budějovice.