Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorMarešová, Petra
dc.date.accessioned2021-11-22T12:57:36Z
dc.date.available2021-11-22T12:57:36Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011-05-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5203
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza marketingového mixu ve vybrané firmě - KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., a zhodnocení současného marketingového mixu v této společnosti a případně navržení změn u některých nástrojů. V teoretické části práce je nejprve charakterizován marketing obecně a poté je práce zaměřena na podrobné popsání marketingového mixu a všech jeho nástrojů - produktu (charakteristika a členění výrobků a služeb, značka, design, životní cyklus produktu, zavádění výrobků na trh), ceny (faktory ovlivňující výši ceny, způsoby stanovení ceny), distribuce (distribuční cesty, distribuční strategie) a propagace (komunikační model, reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej, direct marketing). V analytické části je pak stručný popis firmy, od historie až po současnost. Dále jsou zde zanalyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu, tak jak jsou v současné době ve společnosti aplikovány a návrhy na změny u některých nástrojů.cze
dc.format76 s., 4 s. přílohy
dc.format76 s., 4 s. přílohy
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subject4Pcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subject4Peng
dc.subjectproducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectplaceeng
dc.subjectpromotioneng
dc.titleMarketingový mix ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeMarketing mix in selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag18992
dc.description.abstract-translatedFor my bachelor thesis I chose topic Marketing mix in a selected company. I chose KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., which produces aerosol and mechanical products. Main objective of the work is to evaluate marketing mix in this company and propose changes to the chosen tools of marketing mix. The first part of the work contains theoretical information about marketing. There are described tools of marketing mix called 4P - product (charakteristics and structure of products and services, brand, design, life cycle of product, introduction of products on the market), price (factors influencing the price, methods for setting prices), place (distribution channels, distribution strategy) and promotion (communication model, advertisement, public relations, sales promotion, personal selling, direct marketing). Second part is the practical part and contains information about the company, analysis of marketing mix and proposals of changes. There are information about products of company, distribution channels, methods for setting prices and ways of promoting.eng
dc.date.accepted2011-06-01
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam