• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingový mix ve vybrané firmě

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.397Mb)
    Posudek vedoucího práce (93.18Kb)
    Posudek oponenta práce (165.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (9.832Kb)
    Datum
    2011
    Autor
    Marešová, Petra
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem bakalářské práce byla analýza marketingového mixu ve vybrané firmě - KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., a zhodnocení současného marketingového mixu v této společnosti a případně navržení změn u některých nástrojů. V teoretické části práce je nejprve charakterizován marketing obecně a poté je práce zaměřena na podrobné popsání marketingového mixu a všech jeho nástrojů - produktu (charakteristika a členění výrobků a služeb, značka, design, životní cyklus produktu, zavádění výrobků na trh), ceny (faktory ovlivňující výši ceny, způsoby stanovení ceny), distribuce (distribuční cesty, distribuční strategie) a propagace (komunikační model, reklama, public relations, podpora prodeje, osobní prodej, direct marketing). V analytické části je pak stručný popis firmy, od historie až po současnost. Dále jsou zde zanalyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu, tak jak jsou v současné době ve společnosti aplikovány a návrhy na změny u některých nástrojů.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/5203
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV