Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRemeš, Radim
dc.contributor.authorChalupová, Hana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:37Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:37Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/4386
dc.description.abstractMarketing vydělává a přináší úspěch a o marketingu na internetu to platí několikanásobně. Tématem diplomové práce bylo vymezení způsobů použití internetového marketingu v aplikaci na dvě vybrané společnosti, porovnání jejich přístupů k reklamě, pohled jejich uživatelů na internetovou reklamu a propagaci výrobků a služeb na internetu. Při výběru zmíněných dvou firem vznikl zajímavý kontrast v sortimentu i přístupu k marketingu. Objektem zkoumání jsou způsoby a techniky použití reklamy na internetu a pohled uživatelů internetu na reklamu. Vlastní práce byla rozdělena do pěti částí. Po první etapě, která zahrnovala studium odborné literatury a vymezení pojmů, následoval rozbor společností s ohledem na internetovou reklamu, dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení, interpretace výsledků a vyjádření závěrů a vhodných doporučení.cze
dc.format107 s.
dc.format107 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpromotioncze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectinterneteng
dc.titlePromotion výrobků a služeb na internetucze
dc.title.alternativeInternet promotion of products and serviceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11690
dc.description.abstract-translatedMarketing makes money and brings success. About online marketing we can say much more. The main topic and the objektive of this thesis was to define some ways of using online marketing in the aplication for two companies, to compare their access to the advertising, get a view of the internet users to the online advertising and promotion of products and services. These two companies are very different. The thesis was separated into five parts. After the first part, which was about studium specialized literature, four other parts followed - analysis of the companies concerning online advertising, the respektive research and its data evaluation and interpretation, expressing the ends and recommendations.eng
dc.date.accepted2009-10-14
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam