• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Promotion výrobků a služeb na internetu

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (703.7Kb)
    Posudek vedoucího práce (556.1Kb)
    Posudek oponenta práce (556.1Kb)
    Průběh obhajoby práce (286.5Kb)
    Datum
    2009
    Autor
    Chalupová, Hana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Marketing vydělává a přináší úspěch a o marketingu na internetu to platí několikanásobně. Tématem diplomové práce bylo vymezení způsobů použití internetového marketingu v aplikaci na dvě vybrané společnosti, porovnání jejich přístupů k reklamě, pohled jejich uživatelů na internetovou reklamu a propagaci výrobků a služeb na internetu. Při výběru zmíněných dvou firem vznikl zajímavý kontrast v sortimentu i přístupu k marketingu. Objektem zkoumání jsou způsoby a techniky použití reklamy na internetu a pohled uživatelů internetu na reklamu. Vlastní práce byla rozdělena do pěti částí. Po první etapě, která zahrnovala studium odborné literatury a vymezení pojmů, následoval rozbor společností s ohledem na internetovou reklamu, dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení, interpretace výsledků a vyjádření závěrů a vhodných doporučení.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/4386
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV