Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTichá, Lucie
dc.contributor.authorLhotová, Pavlína
dc.date.accessioned2021-11-22T12:16:24Z
dc.date.available2021-11-22T12:16:24Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-17
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/4181
dc.description.abstractRozhodnutí firmy vstoupit na zahraniční trh patří k jednomu z nejdůležitějších faktorů expanze firmy. Hlavním cílem práce bylo zpracovat návrh nejvhodnější formy vstupu na zahraniční trh a současně vybrat lokalitu vstupu firmy na mezinárodní trh. Dílčí cíl vymezoval srovnání jednotlivých lokalit, uvedení nejvhodnější lokality působení pro firmu Jihospol, a. s. a definování návrhu strategie pro další rozvoj společnosti. Možné lokality vstupu na mezinárodní trh byly zhodnoceny prostřednictvím STEP analýzy sousedních zemí. Cílovým trhem pro společnost Jihospol, a. s. byl vybrán trh Slovenské republiky. Nejvhodnější forma vstupu na zahraniční trh byla pro společnost Jihospol, a. s. zvolena dodávka stavebních prací formou subdodávky.cze
dc.format81 s., 3 s. obr. příloh.
dc.format81 s., 3 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMezinárodní podnikánícze
dc.subjectzahraniční trhcze
dc.subjectmezinárodní prostředícze
dc.subjectglobalizacecze
dc.subjectvývozní marketingcze
dc.subjectglobální marketingcze
dc.subjectinterkulturální marketing.cze
dc.subjectInternational businesseng
dc.subjectinternational marketeng
dc.subjectinternational environmentseng
dc.subjectglobalizationeng
dc.subjectexport marketingeng
dc.subjectglobal marketingeng
dc.subjectintercultured marketing.eng
dc.titleAnalýza výběru vhodné lokality vstupu na mezinárodní trhcze
dc.title.alternativeThe Analysis of the Selection of the Most Suitable Entrence Locality on the International Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag11772
dc.description.abstract-translatedInternational market entrence dicision of the company was one of the most important factors for its expansion. The main goal of this thesis was the project of the most suitable process for the international market entrence and the selection of the entrence locality on the international market. Second goal was the particular localities comparison, the choice of the most suitable market locality for Jihospol, a.s. and the design of the strategy for the company next development. The posibility localities for international markets entrence was evaluated by the neighbouring countries STEP analysis. The Slovak republic market was choised as target market for Jihospol, a.s. Building works contracts as subcontracts is the most suitable form of the entrence on the Slovak republic market for Jihospol, a.s.eng
dc.date.accepted2009-05-28
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam