• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Informovanost rodičů žáků ZŠ o službách školního speciálního pedagoga

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (886.1Kb)
    Posudek vedoucího práce (576.8Kb)
    Posudek oponenta práce (534.0Kb)
    Průběh obhajoby práce (755.2Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Kůsová, Barbora
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato bakalářská práce je zpracovaná na téma Informovanost rodičů žáků ZŠ o službách školního speciálního pedagoga. Práce je dělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji systému vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na ZŠ, která je popsána v Kapitole první. Druhá Kapitola mapuje nabízené školní a školské poradenské služby. Pozici školního speciálního pedagoga řeší Kapitola třetí. Praktická část se zabývá cíli práce a zpracovává výzkumné otázky. Cílem práce bylo zjistit, jak je rodičům žáků ZŠ nabízena služba školního speciálního pedagoga a jaká je spolupráce rodičů žáků ZŠ se školním speciálním pedagogem. Na základě cílů byly stanovené dvě výzkumné otázky, které zkoumají, jakým způsobem jsou rodiče informováni o službách školního speciálního pedagoga. Druhá část je zaměřená na otázku oblastí, ve kterých spolupráce rodičů se školním speciálním pedagogem probíhá. K dosažení cíle byl zvolený kvalitativní výzkum, založený na dotazování školních speciálních pedagogů. Rozhovor byl vedený v tématech informovanosti o službách pro rodiče a na oblast spolupráce. Z výsledků vyplývá, že školní speciální pedagogové ze svého pohledu dostatečně informují rodiče o svých službách. Informace rodiče naleznou na webových stránkách školy nebo je získají od školních speciálních pedagogů. Rozhodujícím faktorem informovanosti vnímají školní speciální pedagogové postoj rodičů. Oblast spolupráce školního speciálního pedagoga a rodičů je směřována k potřebám žáka. Výsledky této práce mohou být zajímavé pro studenty speciální pedagogiky, kteří se chtějí věnovat práci školního speciálního pedagoga. Výsledky práce mohou být užitečné pro rodiče, kterým může změnit pohled na práci školního speciálního pedagoga a vyzvat je ke spolupráci.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/39415
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV