• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Možnosti rozvíjení percepčních schopností a dovedností u dětí s narušenou komunikační schopností (NKS) v logopedické třídě mateřské školy

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.272Mb)
    Posudek vedoucího práce (496.2Kb)
    Posudek oponenta práce (547.3Kb)
    Průběh obhajoby práce (817.2Kb)
    Datum
    2018
    Autor
    Klausová, Karolina
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce se zabývá možnostmi rozvoje sluchové percepce u dětí s narušenou komunikační schopností v logopedické třídě mateřské školy. Hlavním cílem empirické části práce bylo sestavit zásobník cvičení, který by mohl sloužit k rozvoji sluchové percepce u dětí s narušenou komunikační schopností ve věku od 5 do 7 let, a to v následujících oblastech sluchové percepce akustická diferenciace, analýza a syntéza, sluchová paměť, koncentrace sluchové pozornosti a schopnost percepce rytmu. Dílčím cílem praktické části bylo daná cvičení vyzkoušet v provozu logopedické třídy mateřské školy. Text bakalářské práce je rozdělen na dvě části teoretickou a empirickou. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítěte předškolního věku, narušenou komunikační schopnost, možnosti logopedické péče v České republice a percepční schopnosti a dovednosti, podrobněji pak na percepci sluchovou. V části empirické byla použita kvalitativní výzkumná strategie s využitím metody dotazování, techniky polostrukturovaného rozhovoru, a následně metody zúčastněného pozorování. Výběrový soubor tvořilo celkem 17 dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností navštěvující dvě různé logopedické třídy mateřské školy v České republice. Z rozhovorů a z teoretických východisek byl sestaven zásobník cvičení pro děti s narušenou komunikační schopností ve věku 5 7 let, který byl následně prakticky vyzkoušen v provozu dvou mateřských škol.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/39410
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV