Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorBarborková, Kateřina
dc.date.accessioned2022-03-08T14:03:17Z
dc.date.available2022-03-08T14:03:17Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-07-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38247
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem začlenění dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné mateřské školy. Cílem bakalářské práce je zjistit zkušenosti učitelek mateřských škol s edukací dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, ve které se budu věnovat problematice vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami (včetně pojetí kurikulárních dokumentů). Dále psychologickým kontextem předškolního dítěte (včetně dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami). A problematikou profesních kompetencí učitele v kontextu inkluzivního vzdělávání. Druhá část bude praktická. V té budu prezentovat výzkumné šetření. Toto šetření bude mít kvalitativní design, metodou sběru dat budou hloubkové rozhovory s učitelkami mateřských škol. Toto výzkumné šetření je zaměřeno na zkušenosti učitelek mateřských škol s edukací dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole.cze
dc.format36 s. (+ 16 s. příloh)
dc.format36 s. (+ 16 s. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectintegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectkompetence učitelecze
dc.subjectintegrationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjecta child with special needseng
dc.subjectcompetence of a teachereng
dc.titlePohled učitelek mateřských škol na integraci dítěte se vzdělávacími potřebamicze
dc.title.alternativeTeacher's view of integrating a child with educational needseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag52431
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the integration of a child with special needs into a regular kindergarten. The aim of the bachelor thesis is to detect the attitude and experience of teachers in kindergartens who experienced the education of a child with special needs in a regular kindergarten. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on educating of individuals with special needs, curricular documents included. The first part will also be focused on the psychological context of a pre-schooler, a child with special needs included. The theoretical part will also be focused on a competence of a teacher in context of inclusive education. The second part will be practical and there will be the research presented. The research will have qualitative design. The data collection will be done by deep interviews with teachers in kindergartens. The investigation is focused on attitude and experiences of teachers with a child with special needs in kindergartens.eng
dc.date.accepted2018-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeGarabiková Pártlová, Margareta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam