Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBuršíková, Dana
dc.contributor.authorTegelová, Vendula
dc.date.accessioned2022-03-08T14:02:19Z
dc.date.available2022-03-08T14:02:19Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38225
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na děti s epilepsií v prostředí školy. Teoretická část práce je věnována vymezení základních pojmů souvisejících s epilepsií, aktuální klasifikací epilepsie a epileptických záchvatů a též diagnostice, léčbě a prognóze epilepsie. Důležitou částí této práce je též kapitola, kde je řešena problematika dítěte s epilepsií v prostředí školy, která je dále využita v praktické části. Teoretickou část uzavírá přehledová studie zaměřená na kvalitativní studie na dané téma za posledních 20 let. Úkolem praktické části je připravit návrh kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů s dětmi s epilepsií ve věku 8-15 let a realizovat výzkum na vzorku 10-20 dětí (v závislosti na nasycení). Dále vyhodnotit rozhovory pomocí specializovaného softwaru pro analýzu kvalitativních dat (Atlas.ti) a na základě výsledků navrhnout pracovní verzi konceptuálního modelu vystihující školní život dítěte s epilepsií.cze
dc.format106 s.
dc.format106 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítěcze
dc.subjectepilepsiecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectškolní životcze
dc.subjectklasifikace epilepsiecze
dc.subjectpřehledová studiecze
dc.subjectchildeng
dc.subjectepilepsyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectschool lifeeng
dc.subjectepilepsy classificationeng
dc.subjectreview studyeng
dc.titleDítě s epilepsií v prostředí školy: kvalitativní studiecze
dc.title.alternativeChild with epilepsy in school environment: a qualitative studyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51880
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis focuses on children with epilepsy in school environment. Theoretical part of the thesis is dedicated to a definition of basic terms related to epilepsy, current classification of epilepsy and epilepsy seizures, as well as to diagnostics, treatment and prognosis of epilepsy. As an important part of the thesis is a chapter where problematics of children with epilepsy in the school environment is being studied, this chapter is further used in the practical part. A review study focused on qualitative studies during last 20 years closes the theoretical part. Main task of the practical part is to prepare a design of qualitative survey in the form of semi-structuralized interviews with children having epilepsy aged 8-15 years, then to conduct a survey on a sample of 10 to 20 children (depending on the sample saturation). Furthermore, interviews were evaluated by specialized software for qualitative data analysis (Atlas.ti). Based on the results obtained, a working version of a conceptual model describing school life of children with epilepsy has been developed.eng
dc.date.accepted2018-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePsychologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam