dc.contributor.advisor | Vaníček, Jiří | |
dc.contributor.author | Kučerová, Ema | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T14:00:32Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T14:00:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/38177 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá grafickým vývojovým prostředím MIT App Inventor 2, které je určeno pro vytváření mobilních aplikací. MIT App Inventor je založen na podobném principu jako Scratch, jenž je určen k výuce základů programování, kde se kód sestavuje pomocí bloků s příkazy, které do sebe zapadají podobně jako puzzle. Porovnávají se zde obě prostředí, jak dalece je možno se zkušenostmi se Scratchem přejít do MIT App Inventoru. Práce obsahuje průzkum tohoto prostředí z pohledu využití možností mobilních zařízení, vestavěných senzorů a způsobů komunikace s okolím a také analyzuje množství materiálů které jsou k dispozici k výuce v MIT App Inventoru. Hlavním cílem této práce je sada úloh s tutoriály. Sada obsahuje závěrečný projekt, který slouží jako ukázka možnosti tohoto prostředí a některých senzorů v aplikaci. Závěrečný projekt je doplněn dokumentací, jak aplikace funguje a jak byla vytvořena. | cze |
dc.format | 79 | |
dc.format | 79 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | App Inventor | cze |
dc.subject | Scratch | cze |
dc.subject | mobilní aplikace | cze |
dc.subject | tutoriál | cze |
dc.subject | úlohy | cze |
dc.subject | App Inventor | eng |
dc.subject | Scratch | eng |
dc.subject | mobile app | eng |
dc.subject | tutorial | eng |
dc.subject | tasks | eng |
dc.title | Grafické programování mobilních aplikací v prostředí MIT App Inventor | cze |
dc.title.alternative | Graphical programming of mobile applications in MIT App Inventor environment | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51539 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with graphic development environment MIT App Inventor 2, based on similar principle like Scratch is. Scratch is designed to teach the basics of programming where the code is assembled using blocks of commands that match each other similar to a puzzle. Both environments are compared, how far is possible to continue in MIT App Inventor with experiences in Scratch. The work includes exploring this environment from point of view of the use of mobile devices, embedded sensors and ways of communicating with the environment, and also analyzes the amount of materials available for learning in MIT App Inventor. The main purpose of this work is set of tasks with tutorials containing sample tasks with a final project to show the possibilities of this environment and some of sensors in the application. Part of the final project is documentation how the application works and how was it created. | eng |
dc.date.accepted | 2018-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie a e-learning | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |