Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNota, Josef
dc.contributor.authorMrázová, Eliška
dc.date.accessioned2022-03-08T13:56:07Z
dc.date.available2022-03-08T13:56:07Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37995
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je hlubší porozumění dosud méně obvyklé pedagogické situaci, ve které je muž-učitel aktérem v prostředí předškolního vzdělávání. Dalšími dílčími cíli je zmapování a popis možných výchovných specifik a způsobů, kterými muž v mateřské škole charakteristicky výchovně působí. Cílem práce není zjištěná data generalizovat, ale rozpracováním kvalitativních případových studií otevřít možnou diskuzi nad některými tématy, které mohou být pro současné směřování předškolní pedagogiky a trendy výchovy aktuální. Praktická, výzkumná část bude kvalitativní sondou do prostředí mateřských škol, ve kterých muži působí. Po získání kvalitativních dat proběhne jejich analýza. Součástí výzkumu bude i deník výzkumníka, ve kterém bude zachycován sběr dat a vznikající metodologie v souladu s tímto typem výzkumu. Výzkumné šetření v praktické části práce je zaměřeno na pedagogy muže. Jejich postoje, názory, pocity, zkušenosti, a především objasnění otázky, proč muži v mateřských školách působí a jaká je jejich motivace. Součástí bakalářské práce jsou rozhovory s pěti mužskými pedagogy, které jsou zaznamenány na CD.cze
dc.format60
dc.format60
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmuž pedagogcze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectgendercze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectfeminizacecze
dc.subjectidentifikace s mužskou a ženskou rolícze
dc.subjectmale teachereng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectgendereng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectfeminisationeng
dc.subjectidentification with male and female roleeng
dc.titleVliv mužské pedagogické role v předškolním vzdělávání a výchověcze
dc.title.alternativeThe Role of the Male as an Educator for Pre-School Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46680
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor thesis I elaborate on the influence of a male pedagogical role in preschool education, the motivation for education, concrete, subjective views on education and upbringing. In the theoretical part, I map the motivation and influence male teacher has had on the education, specifically preschool education in the past and the present. I focus on the gender differences, feminisation, the identification with the male and female role and motivation for working in the preschool education. The practical part focuses on the male role in particular. I look at their views, opinions, feelings, experience and first of the all the reason why males choose to work in preschool institutions and what motivated them to do so. The thesis includes five interviews with male teachers which are recorded on the attached CD.eng
dc.date.accepted2018-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam