Marketingový plán vybraného podniku
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá způsobem sestavení marketingového plánu, podle kterého by firma ACR auto,a.s. mohla postavit svou pozici v konkurenčním prostředí.
Výsledkem práce je zhodnocení současného marketingového plánu a navržení jeho aktualizace pro příští období.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo
Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ... -
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ... -
Marketingové činnosti ve stavební firmě
Blažencová, Diana (Jihočeská univerzita, 2007)Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že ...