dc.contributor.advisor | Kočerová, Martina | |
dc.contributor.author | Zicha, Miroslav | |
dc.date.accessioned | 2021-12-09T08:55:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-09T08:55:33Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/37128 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci se zabýváme rolí prožitků na táborech pro děti a mládež a možnostmi následné práce s těmito prožitky. V teoretické části popisujeme a odlišujeme pojmy prožitek, zážitek a zkušenost. Zvláštní pozornost věnujeme procesu výchovy zážitkem, přičemž specifikujeme šest základních modelů zkušenostního učení. Dotýkáme se zpětné vazby, zejména cílené zpětné vazby, kdy zvlášť popisujeme facilitaci, její pravidla a techniky. V práci rovněž čtenáře seznamujeme se souvislostí zpětnovazebné práce a dramaturgie. Realizováním kvalitativního výzkumu zjišťujeme, zda táboroví vedoucí s prožitkem účastníků pracují, objasňujeme jevy, které je k práci s prožitkem (ne)vedou, popisujeme jejich zkušenosti s formou zpracování prožitku a zjišťujeme, zda mají v této oblasti nějakou teoretickou znalost. | cze |
dc.format | 105 s. | |
dc.format | 105 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | prožitek | cze |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | zkušenost | cze |
dc.subject | proces výchovy zážitkem | cze |
dc.subject | modely zkušenostního učení | cze |
dc.subject | dramaturgie | cze |
dc.subject | zpětná vazba | cze |
dc.subject | cílená zpětná vazba | cze |
dc.subject | facilitace | cze |
dc.subject | experience | eng |
dc.subject | experience-based education process | eng |
dc.subject | experiential learning models | eng |
dc.subject | dramaturgy | eng |
dc.subject | feedback | eng |
dc.subject | targeted feedback | eng |
dc.subject | facilitation | eng |
dc.title | Prožitek na táborech | cze |
dc.title.alternative | Experience at camps | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 50125 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the role of experiences at camps for children and youth and the possibilities of subsequent work with these experiences. The theoretical part describes and differentiates between the Czech terms prožitek, zážitek and zkušenost (experience). Special attention is given to the process of experience-based education and six basic experiential learning models are specified. Feedback and targeted feedback are also mentioned with special focus being given to facilitation, its rules and techniques. The thesis also informs about the connection between work with feedback and dramaturgy. Qualitative research finds out whether camp leaders work with the participants' experiences, clarifies the phenomena (not) leading to this fact, describes their experience with the form of processing the experiences and determines if they have some theoretical knowledge in this field. | eng |
dc.date.accepted | 2017-05-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Filip, Michal | |