Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorZáruba, Filip
dc.date.accessioned2021-12-09T08:41:58Z
dc.date.available2021-12-09T08:41:58Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36819
dc.description.abstractBakalářská práce představuje aplikaci marketingu ve společnosti Jednota družstvo České Budějovice. Cílem práce je zjistit, zda firma využívá marketingové nástroje, případně přijít s novými metodami ve snaze jejich marketing optimalizovat. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. Tyto teoretické pojmy a principy jsou poté aplikovány na vybrané firmě v druhé části bakalářské práce. V této části je ukázáno, jak je marketing ve vybrané firmě realizován. Na základě toho jsou navrženy možné změny ve vykonávání marketingu firmy. Problematika je v zásadě řešena návrhem nových nebo zdokonalením stávajících marketingových činností.cze
dc.format65 s. (105 357 znaků)
dc.format65 s. (105 357 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectaplikace marketingucze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectmarketingové činnosticze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectpotřeby zákazníkacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectapplication of marketingeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectmarketing activitieseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectcustomer needseng
dc.titleAplikace marketingu ve vybrané české firměcze
dc.title.alternativeThe application of marketing in the selected Czech companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46525
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis focuses on the application of marketing in a co-operative company, Jednota České Budějovice. The main objective of the bachelor thesis is to determine, whether the company uses any marketing tools and to potentially propose new methods in an effort to optimize their marketing. The first part of the thesis is dedicated to a summary of theoretical concepts applicable to this practical example. These concepts are subsequently put into practice in the second part of the thesis. In this part is shown, how the selected company implements marketing. Data the practical part was obtained from interviews with employees of the co-operative company, Jednota České Budějovice. Finally, based on that, changes in how the company's marketing is done are put forward.eng
dc.date.accepted2017-05-30
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineStrukturální politika EU pro veřejnou správucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam