Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBeránek, Ladislav
dc.contributor.authorMatička, Pavel
dc.date.accessioned2021-12-09T08:41:51Z
dc.date.available2021-12-09T08:41:51Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36813
dc.description.abstractMnoho společností si uchovává data o svých zákaznících a následně se s nimi snaží pracovat. Hlavním cílem této práce je analýza databáze uživatelů, která byla poskytnuta od providera telekomunikačních služeb. Tato databáze obsahuje rozsáhlé množství dat o zákaznících společnosti a to například pohlaví, věk, geografický původ, pořízenou službu a další užitečné informace. Na databázi jsou následně aplikované různé metody data miningu, které vedou k rozdělení databáze jako celku na potencionální ekonomické skupiny zákazníků. Závěr této práce obsahuje tabulky a grafy, které vzešly z analýzy databáze. Celkový výzkum může být použit jako pracovní materiál pro poskytovatele telekomunikačních služeb, který může tyto informace využít ke zvýšení celkového prodeje svých služeb. V neposlední řadě jsou všechna data z výzkumu aplikována do Geografického Informačního Systému, který graficky znázorní data na území České republiky.cze
dc.format61 s. (89 143 znaků).
dc.format61 s. (89 143 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectE-commercecze
dc.subjectdata miningcze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectE-commerceeng
dc.subjectdata miningeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectanalysiseng
dc.titleZískávání zákazníků v e-commerce: Využití metod data miningcze
dc.title.alternativeCustomer Targeting in E-Commerce: A Machine Learning Approacheng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag46415
dc.description.abstract-translatedMost companies keep records of their visitors and then they are trying to turn them into customers. The main goal of this thesis is an analysis of a user database from one of an internet provider. This database contains extensive amount of data about visitors of internet websites, such as website browsing behaviour, geographic location and other important information. Different methods of data mining are applied on this database in order dived potential customers into different economic groups. The conclusion of the work contains tables and charts from the databases research, which can be used as a workflow material for the internet provider. The provider can use this information to increase specific product sales. Thereafter, all data are inserted into the Geographic information system, which draws a final set of users on the map of the Czech Republic.eng
dc.date.accepted2017-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomická informatikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam