Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtumpf, Petr
dc.contributor.authorKaloušová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:48Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:48Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36752
dc.description.abstractHlavním cílem práce je identifikace jedinečných prodejních vlastností destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu v Mikroregionu Radnicko. Návrh marketingového mixu pro tematický produkt mikroregionu jako destinace cestovního ruchu. K analýze destinace Mikroregionu Radnicko byla použita primární a sekundární data. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou v této práci zpracovány. Dalším zdrojem primárních dat byly dva strukturované rozhovory s odborníky, které mají zkušenosti s cestovním ruchem na Radnicku. Výsledky výzkumu jsou shrnuty v kapitole syntéza výsledků a poznatků. Na základě výsledků dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů byly navrženy tři tematické produkty, které by měly přispět k rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Radnicko. Tyto tematické produkty jsou: Radnicko pod rouškou tajemství, Pěší putování Mikroregionem Radnicko, Po stopách důlní činnosti na Radnicku. Tyto produkty byly aplikovány v rámci nově vytvořených internetových stránek pro návštěvníky.cze
dc.format72 s.
dc.format72 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectprodukt destinace cestovního ruchucze
dc.subjectMikroregion Radnicecze
dc.subjectprimární a sekundární nabídkacze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjecttourism producteng
dc.subjectMicroregion of Radniceeng
dc.subjectprimary and secondary offereng
dc.titleTvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)cze
dc.title.alternativeDevelopment of a thematic product of a tourism destination (Microregion of Radnice)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45756
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this bachelor thesis is the unique selling features of the destination based on the strengths and weaknesses of tourism potential in this region. This work has created a draft marketing mix for a thematic product of the microregion as a tourism destination. Primary and secondary data were used to analyse of the destination Microregion of Radnice. Primary data were obtained from the questionnaire survey. The results of this survey were elaborated in this work. Next sources of primary data were two structured interviews with experts, who have experience with the tourism in Microregion of Radnice. The results of the research are summarized in the chapter of synthesis of the results and findings. On the basic of the results of the questionnaire survey and structured interviews, were designed three thematic product of a tourism destination, that would contribute to the development of the tourism in Microregion of Radnice. These thematic products are: Radnicko under a veil of secrecy, Microregion of Radnice on foot, Footsteps of mining activities on Radnicko. These products were applied within the newly created website of Microregion of Radnice for visitors.eng
dc.date.accepted2017-05-26
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam