Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Abstrakt
Hlavním cílem práce je identifikace jedinečných prodejních vlastností destinace na základě silných a slabých stránek potenciálu cestovního ruchu v Mikroregionu Radnicko. Návrh marketingového mixu pro tematický produkt mikroregionu jako destinace cestovního ruchu. K analýze destinace Mikroregionu Radnicko byla použita primární a sekundární data. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, jehož výsledky jsou v této práci zpracovány. Dalším zdrojem primárních dat byly dva strukturované rozhovory s odborníky, které mají zkušenosti s cestovním ruchem na Radnicku. Výsledky výzkumu jsou shrnuty v kapitole syntéza výsledků a poznatků. Na základě výsledků dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů byly navrženy tři tematické produkty, které by měly přispět k rozvoji cestovního ruchu v Mikroregionu Radnicko. Tyto tematické produkty jsou: Radnicko pod rouškou tajemství, Pěší putování Mikroregionem Radnicko, Po stopách důlní činnosti na Radnicku. Tyto produkty byly aplikovány v rámci nově vytvořených internetových stránek
pro návštěvníky.