Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠalamoun, Jan
dc.contributor.authorKupka, Vilém
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:36Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:36Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36737
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak je vnímána značka Fairtrade? na Ekonomické fakultě JU v Českých Budějovicích a na základě těchto zjištění navrhnout způsoby, kterými je možné vnímání této značky posílit. První část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů: fair trade, značka, vnímání a marketingový výzkum. Fair trade je obchodním partnerství, které nabízí lepší pracovní podmínky pro lidi z tzv. rozvojových zemí. Toto obchodní partnerství má několik principů, např. lidé dostávají spravedlivou cenu za jejich práci, produkty jsou pěstovány s respektem vůči životnímu prostředí. Dílčími cíli této bakalářské práce je zjistit, zda studenti a zaměstnanci znají značku Fairtrade?, jaké produkty této značky nejčastěji kupují a jak vnímají nabídku těchto produktů na půdě Ekonomické fakulty JU. Pro zjištění odpovědí na tyto otázky je v druhé části využita metoda kvantitativního výzkumu standardizovaný online dotazník. Výsledky výzkumu jsou prezentovány v rámci návrhů a opatření, které by mohly přispět k zesílení vnímání značky Fairtrade? na Ekonomické fakultě JU.cze
dc.format49 s.
dc.format49 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectvnímánícze
dc.subjectfair tradecze
dc.subjectFairtrade?cze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectEkonomická fakulta JUcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectperceptioneng
dc.subjectfair tradeeng
dc.subjectFairtrade?eng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectFaculty of Economics of the University of South Bohemiaeng
dc.titleVnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicíchcze
dc.title.alternativeThe brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics of the University of South Bohemiaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45681
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this bachelor thesis is to find out how the brand Fairtrade? is perceived at the Faculty of Economics of the University of South Bohemia and sub-sequently to suggest ways how to improve the perception. The first part focuses on the explanation of basic terms: fair trade, brand, percep-tion and marketing research. Fair trade is a trading partnership that offers better working conditions for people from developing countries. There are several principles regarding trading partnership, e. g. people are remunerated fairly, commodities are produced with respect to the environment. Partial goals of the thesis consist of surveys whether students and employees are acquainted with the brand Fairtrade?, which products of this brand they buy frequently and how the supply of these products at the Faculty of Economics is perceived. The quantitative survey method a standardized online questionnaire is applied here. The second part contains the answers to these questions. The survey results are presented within suggestions and measures that could strengthen the perception of the brand Fairtrade? at the Faculty of Economics of the University of South Bohemia.eng
dc.date.accepted2017-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam