Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVojtko, Viktor
dc.contributor.authorKomárková, Hana
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:16Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:16Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36708
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán. Část práce popisuje teoretické pozadí týkající se marketingového plánování a rozboru jednotlivých částí marketingového plánu. Následně se věnuje praktickému vytvoření marketingového plánu pro dané období. Na základě provedených analýz jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie podniku. Dále jsou zhodnoceny prvky současného marketingového mixu a doporučeny návrhy na jejich zlepšení. Následuje vypracování programu plánovaných aktivit, vyčíslení rozpočtů a vymezení způsobů kontroly plnění marketingového plánu. Práce dbá především na to, aby byl marketingový plán pro vybranou firmu použitelný v praxi.cze
dc.format69
dc.format69
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové plánovánícze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing planningeng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.titleMarketingový plán vybrané firmycze
dc.title.alternativeMarketing Plan of a chosen Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45596
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor's thesis is to analyse the recent situation of marketing activities of the chosen company and to draw up a marketing plan. The thesis describes the theoretical background related to the marketing planning and analysis of the individual parts of the marketing plan. Based on the analysis, the marketing goals and the business strategies are set. The elements of the current marketing mix are evaluated and improved. The marketing plan also contains programs of planned activities, budgets and the control performance. The thesis primarily pays attention to the marketing plan to be applicable in practice.eng
dc.date.accepted2017-05-23
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam