Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSrbová, Alena
dc.contributor.authorRapačová, Eliška
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:10Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:10Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36698
dc.description.abstractSpotřebitelské organizace primárně pomáhají spotřebitelům s řešením spotřebitelských problémů. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele. Cílem je analýza používaných nástrojů marketingové komunikace v neziskové organizaci dTest. Tuto práci tvoří dvě části a to teoretická a praktická. V teoretické části je rozebrána problematika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, neziskových organizací a ochrany spotřebitele v obecné rovině. Praktická část je zaměřena na dosažení stanoveného cíle. Tvoří ji rozbor činnosti dTestu, zhodnocení webových stránek a vlastní výzkum. V této práci byly zvoleny dvě metody výzkumu. První je metoda řízeného hloubkového rozhovoru s vedoucí marketingového oddělení dTestu. Druhá metoda je dotazníkové šetření orientované na povědomí spotřebitelů o dTestu a jejich názor na něj. Výstupem je zhodnocení provedené analýzy a návrh řešení na zlepšení.cze
dc.format74
dc.format74
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnestátní nezisková organizacecze
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectdTestcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectNon-governmental non-profit organizationeng
dc.subjectConsumer protectioneng
dc.subjectdTesteng
dc.subjectResearcheng
dc.titleMarketingová komunikace u vybrané nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitelecze
dc.title.alternativeMarketing Communication at a Chosen Non-governmental Non-profit Organization in the Area of Consumer Protectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45511
dc.description.abstract-translatedConsumer organizations primarily help consumers to solve their consumer issues. This bachelor thesis is focused on marketing communication of a chosen non-profit organization in the area of consumer protection. The goal is to analyse the usage ofmarketing communication tools in the non-profit organization dTest. The first part of the thesis examines the individual marketing communication tools, nonprofit organizations and consumer protection at a general level. The second part focuses on reaching the given target. It consists of breakdown of the dTest activities, evaluation of webpages and the actual research. There were two research methods chosen. The first one is a method of controlled depth interview with the dTest Marketing Department Leader. The second method is a survey inquiry focused on awareness of the consumers´ regarding dTest and their opinion about it. The output of that is the evaluation of the analysis and improvement suggestions.eng
dc.date.accepted2017-05-24
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam