Marketingová komunikace u vybrané nestátní neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele
Abstrakt
Spotřebitelské organizace primárně pomáhají spotřebitelům s řešením spotřebitelských problémů.
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané neziskové organizace v oblasti ochrany spotřebitele. Cílem je analýza používaných nástrojů marketingové komunikace v neziskové organizaci dTest. Tuto práci tvoří dvě části a to teoretická a praktická.
V teoretické části je rozebrána problematika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, neziskových organizací a ochrany spotřebitele v obecné rovině. Praktická část je zaměřena na dosažení stanoveného cíle. Tvoří ji rozbor činnosti dTestu, zhodnocení webových stránek a vlastní výzkum.
V této práci byly zvoleny dvě metody výzkumu. První je metoda řízeného hloubkového rozhovoru s vedoucí marketingového oddělení dTestu. Druhá metoda je dotazníkové šetření orientované na povědomí spotřebitelů o dTestu a jejich názor na něj. Výstupem je zhodnocení provedené analýzy a návrh řešení na zlepšení.