Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVrchota, Jaroslav
dc.contributor.authorVeselá, Nikola
dc.date.accessioned2021-12-09T08:40:03Z
dc.date.available2021-12-09T08:40:03Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/36684
dc.description.abstractBakalářská práce o názvu Vnější analýza vybraného podniku analyzuje stav firmy, který se zabívá prodejem koupelnového a kuchyňského vybavení. Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou situaci podniku pomocí analýzy vnějšího prostředí. V práci jsou využity analýzy PESTE, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Všechny potřebné údaje k analýzám poskytuje vedení společnosti nebo jsou získané metodou pozorováním webových stránek společnosti a vnějších vlivů působících na společnost. V teoretické části práce jsou popsány hlavní teoretické postupy konkrétních vnějších analýz. V praktické části jsou tyto analýzy implementovány na konkrétní podnik, přičemž je provedena celková analýza vnějšiho prostředí. Na základě těchto analýz je navržena optimální stategie pro daný podnik, která by zlepšila jeho postavení na trhu.cze
dc.format41 s. (72 608)
dc.format41 s. (72 608)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrategiecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPorterův model pěti silcze
dc.subjectPEST analýzacze
dc.subjectStrategyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPorter's five forces modeleng
dc.subjectPEST analysiseng
dc.titleAnalýza vnějšího prostředí vybraného podnikucze
dc.title.alternativeExternal analysis of the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45265
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis External analysis of a selected company dealing with selling bathroom and kitchen fittings. The aim of the thesis is to evaluate the current position of the company by analyzing the external environment, using PEST, Porter's five forces model and SWOT analysis. The management of a company provides all the necessary data for the analyses. Other information is acquired from websites of the company and by investigating the external influences on the company. The theoretical part introduces the main theoretical processes specific for the external analysis. Practical steps of these analyses provide us with external strategic analysis in the company. On the basis of these facts the optimal strategy, which improves its position on the market, is suggested.eng
dc.date.accepted2017-10-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam