Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Abstrakt
Bakalářská práce o názvu Vnější analýza vybraného podniku analyzuje stav firmy, který se zabívá prodejem koupelnového a kuchyňského vybavení. Cílem bakalářské práce je zhodnotit současnou situaci podniku pomocí analýzy vnějšího prostředí.
V práci jsou využity analýzy PESTE, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza.
Všechny potřebné údaje k analýzám poskytuje vedení společnosti nebo jsou získané metodou pozorováním webových stránek společnosti a vnějších vlivů působících na společnost.
V teoretické části práce jsou popsány hlavní teoretické postupy konkrétních vnějších analýz. V praktické části jsou tyto analýzy implementovány na konkrétní podnik, přičemž je provedena celková analýza vnějšiho prostředí. Na základě těchto analýz je navržena optimální stategie pro daný podnik, která by zlepšila jeho postavení na trhu.